Un martisor altfel!



Desi se obisnuieste ca fetele sa primeasca martisoare de la baieti, eu m-am gandit sa-i ofer un martisor iubitului meu, mai exact unul dulce.

Din pacate nu l-am pregatit eu ci l-am cumparat, insa de papat l-am papat amandoi cu mare pofta.

Pentru tine iubitule, pentru ca meriti!!!

4 Response to "Un martisor altfel!"

  1. Craita says:

    foarte frumos martisorul:)

    Danutza says:

    Multumim frumos Craita!

    mirela says:

    Danutza,in ardeal baietii primesc martisoare iar fetele flori de 8 martie,,,,asa ca nu-i nimic neobisnuit ca i-ai daruit tu,se pare ca este un motan tare iubit,,,puppp si va doresc multa iubire!!!!!

    Danutza says:

    Mirela, inseamna ca am nimerit bine cu martisorul:)
    Daaa, suntem mari iubitori de pisici:))
    Puup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.