Legume mexicane cu carnaciori!






E un preparat asa de simplu, perfect de gatit seara cand nu prea ai chef de stat in bucatarie.
Legumele sunt cumparate la punga, congelate. Eu am ales mix-ul mexican cu mazare, ciuperci, porumb, ceapa, orez, ardei, morcov. La preparare in tigaie am mai adaugat condimente (sare, piper, oregano, coriandru, patrunjel) si putin ulei. Carnaciorii sunt oltenesti semiafumati.
Am servit alaturi de vinul meu rosu preferat: Corrido Sangria!!!
Yummi!

2 Response to "Legume mexicane cu carnaciori!"

  1. Nicole says:

    este perfect mai ales pt cei care nu au timp de stat in bucatarie sau carora le este prea foame cand ajung acasa. good idea!

    Danutza says:

    pai asa eram noi aseara, foarte infometati, tocmai din cauza asta le-am facut!:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.