Gogosi simple




Am cam lipsit cateva zile de pe blog.
Insa, acum am revenit...bineinteles cu retete noi!

Am facut gogosi, simple si bune. Sunt potrivite cand nu ai nimic dulce si ti-e pofta:)

Am folosit:
  • 2 plicuri de drojdie a 10 gr fiecare, 3/4 kg faina, zahar vanilat, 2 linguri zahar, coaja de lamaie, un praf de sare.

Am pus faina intr-un bol. Am adaugat drojdia amestecata cu apa calduta si zahar. Am pus si sare, zahar vanilat, coaja de lamaie si am framantat pana aluatul a devenit omogen. Am lasat aluatul la cald 30 de minute sa creasca.

Apoi am intins o foaie subtire pe o planseta, am taiat aluatul in diverse forme si am prajit in ulei incins. Am facut 2-3 gogosi cu branza in mijloc (pentru iubitul meu).

Sunt foarte bune umplute cu orice (branza, gem, etc) si servite pudrate cu zahar!

0 Response to "Gogosi simple"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.