Anason


By http://retetegg.blogspot.com/

M-am uitat zilele astea in lista de condimente si plante aromatice si-am vazut ca-mi lipsesc cam multe.

M-am gandit ca vreti sa stiti cate ceva despre anason :)

Anasonul este o plantă anuală aromatică, erbaceee, putând atinge o înălțime de 60 - 80 cm. Perioada de înflorire este iunie - septembrie. Frunzele sunt puține și rare. Florile mici și albe sunt produse în umbele dense. Fructele sunt mici și verzui, și pot fi culese de la sfârșitul lui august până la sfârșitul lui septembrie.

Anasonul, ca plantă medicinală, are multe proprietăți, multe dintre care sunt neconfirmate:
  • Se folosește la tratarea anumitor afecțiuni digestive ( în special ale intestinului) și respiratorii;
  • Afecțiuni ale căilor urinare;
  • Slab efect laxativ.

In bucatarie l-am folosit la vin fiert, are o aroma deosebita!

2 Response to "Anason"

  1. Anonim says:

    se face cozonac cu anason?

    Danutza says:

    Nu stiu! Eu l-am folosit doar la vin fiert, asa cum am specificat mai sus!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.