Limonada




Pentru ca ne apropiem si mai mult de vara era timpul sa va ofer o idee pentru limonada racoritoare.

Nu sunt prea multe de povestit despre limonada, ingredientele sunt la indemana oricui, se face foarte repede si ne racoreste in zilele toride si nu numai.

Am folosit:
  • 1 litru de apa minerala, 2 lamai mari, 2-3 linguri de miere, cateva frunze de busuioc.
Intr-un vas adanc am pus apa minerala, sucul si pulpa de la cele 2 lamai si frunze de busuioc.

Am indulcit cu miere (eu nu o prefer foarte dulce), am amestecat energic pana s-a dizolvat mierea si am servit.

Am avut apa minerala rece de la frigider. Daca nu aveti apa rece puteti pune cuburi de gheata in vasul in care pregatiti limonada sau chiar in pahar:)

Enjoy!

16 Response to "Limonada"

  1. mirela says:

    La limonada vin si eu,,,yamiiii,,,
    O seara frumoasa!!

    Ce bine ar merge un pahar cu limonada.N-am lamai acum,asa ca beau apa.Te pup!

    Cristina says:

    Ok, eu vin cu cupcakes, tu aduci un pahar de limonada... Pup

    Imi place limonada,deci nu refuz un pahar :d Pupici!

    Danutza says:

    Mirela, cu drag te astept! pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, nu-i rea nici apa ca tot potoleste setea:) Te servesc eu cu limonada, iar zilele viitoare vreau sa fac si oranjada;) Pupici!

    Danutza says:

    Wow Cristina, daca vii cu minunatiile acelea de cupcakes mai fac o tura de limonada sa ne ajunga:) Pup!

    Danutza says:

    Camy, te astept si pe tine cu drag! Pupici!

    La mine e frig, dar servesc cu placere o limonada, poate se incalzeste vremea... Pupici !!!

    Danutza says:

    Zilele astea si la noi a fost frig si a plouat, dar eu servesc limonada oricand cu placere:)
    Pupici!

    Ioana V. says:

    e tare buna !!!

    Danutza says:

    Asa-i Alinutza! Merci mult!

    Am venit si eu sã mã rãcoresc cu limonada ta, e super:)

    Danutza says:

    Bine ai venit Ramona! Pupici!

    Anonim says:

    As bea si eu un paharutz , dar la noi e asa frig de nu mai suport vremea asta !!!

    Danutza says:

    Si aici de cateva zile e frig,dar nu ne lasam asa usor, trebuie sa ademenim vara :) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.