Salata cu pui, rosii cherry si branza

By http://retetegg.blogspot.com/

Tot din seria bunatatilor cu Miez de lapte de la Delaco este si aceasta salata delicioasa, cu pui, rosii cherry si branza.

Am folosit:
  • salata verde, rosii cherry, piept de pui la gratar, masline, branzica miez de lapte, ridichi, ceapa verde, ulei de masline, suc de la 1/2 lamaie, sare.
Am taiat toate ingredientele, mai putin branzica pentru ca ea are deja o forma ideala pt pus in salate.

Le-am asezat in farfurie, am adaugat ulei de masline, suc de lamaie si sare, am amestecat si am servit cu painea de casa pe care v-am prezentat-o ieri.

Simplu, sanatos si foarte gustos!

12 Response to "Salata cu pui, rosii cherry si branza"

  1. Cristina says:

    Chiar simplu si bun!

    Danutza says:

    Merci mult Cristina!

    Une salade parfaite que ferais bien mon dîner de ce soir, merci

    Danutza says:

    Elle est parfaite pour le diner! Bonsoir!

    Salata care contine rosii imi place mult,mult.Abia le astept pe cele adevarate.Pupici!

    Danutza says:

    Rosiutele astea au fost bune si dulci. Abia astept si eu sa gust rosiile noastre de gradina...mmmm....tare pofta imi este:)
    Pupici!

    Ioana V. says:

    si eu vreau , Danutza! Mai ai?

    Stefy says:

    sunt sigura ca este delicioasa salata chiar daca e asa de usor de facut!!!

    Danutza says:

    Alinutza nu mai am salata, dar acusi fac din nou daca e musai, ca branzica mai am:)

    Danutza says:

    Stefy, eu fac des asemenea salate. Sunt consistente, rapide ....le iubim:)

    Simona says:

    Nu refuz o portie!!!
    Pupici

    Danutza says:

    Cu drag te servesc! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.