Pachetele de primavara cu pui









By http://retetegg.blogspot.com/

De mult aveam pofta de pachetele de primavara, insa e tot amanam din lipsa de ingrediente esentiale precum foile de orez. Insa, cum imi place mie sa adaptez totul, am ales sa nu mai stau sa caut prin tot orasul foi de orez si sa le fac cu foi de placinta.

La umplutura am facut exact asa cum m-a taiat capul, adica am pus piept de pui sa fie mai consistente si cateva legume care ne plac noua.
Chiar daca multi vor spune, vai dar asta nu e reteta originala, mie nu prea imi pasa fiindca au fost mult mai bune decat niste pachetele pe care le-am mancat eu candva la restaurantul chinezesc :))

Merita incercate cu orice umplutura va place voua, dar va asigur ca si combinatia mea de ingrediente e delicioasa!

Am folosit:
  • 1 pachet foi de placinta, 2 oua, 200 gr piept de pui, 150 gr sunca de pui, 1 legatura ceapa verde, 1/2 telina, 2 morcovi, sare, piper, 1/2 lingurita curry, ulei pt prajit.
Am tocat in robot pieptul de pui. L-am pus la calit in tigaie, am adaugat peste el sunca taiata marunt si ceapa taiata si ea marunt.

Am adaugat morcovii si telina rase fin si am lasat pe foc pana s-au calit legumele si carnea.

Am condimentat amestecul apoi am adaugat un ou batut ca pt omleta si am omogenizat toata compozitia.

Am lasat 10 minute sa se raceasca.

Intre timp am pregatit foile. Le-am taiat pe lung, astfel incat sa pot forma cu ele rulouri.

Am uns marginile foii cu ou batut, am pus 1-2 linguri de umplutura la un capat al foii, apoi am rulat usor, unind marginile ca sa nu curga umplutura.

Daca foile sunt unse bine pe margini cu ou, ele se lipesc si rulourile nu se desfac atunci cand le punem la prajit.

Am incins bine uleiul si am asezat cateva pachetele in tigaie. Le-am intors pe toate partile sa se rumeneasca uniform.

Se prajesc foarte repede asa ca aveti grija sa nu se arda, trebuie sa le manevrati rapid :)

Le-am scos din ulei si le-am asezat pe servet sa se scurga surplusul de grasime.

Se servesc cu diverse sosuri, teriyaki, nuoc cham, tzatziki, etc.

30 Response to "Pachetele de primavara cu pui"

  1. Nu am foi de placinta, dar pachetelele astea imi fac prea tare ochi dulci... Concluzionul... iti trimit adresa sa-mi faci un pachetel mic pentru sarbatori de paste, da ?! Pupici si o zi placuta !

    Danutza says:

    Aha, deci le vrei gata facute :)) Ia spune-mi, ce dai la schimb?:)) Pupici!!

    Myyaaamy ce bine arata!Cred ca sunt tare gustoase!
    Pupici!:-*

    Danutza says:

    Multumesc mult Camy! Sunt foarte bune, crocante :) Pupici!

    Simona says:

    Super arata! Trebuie neaparat sa incerc retata!

    >Hummmmmmm...... délicieux j'en veux 10 svp, merci

    Danutza says:

    Multumesc Simona! Cu siguranta iti vor placea, sunt yummi:)

    Danutza says:

    Merci Beth! Bisous!

    Maria says:

    Iti dau dreptate....e super reteta, atata timp cat va place ceea ce consumati:)!!!E pe gustul meu:)Pupici

    Danutza says:

    Maria, ma bucur mult ca iti place si tie! Eu as prefera sa gasesc mai des prin magazine produse cu specific si sa fac unele retete asa cum trebuie, dar e mai greu la noi :(
    Oricum ma descurc si improvizez de fiecare data :))
    Pupici!

    Cristina says:

    Minunate!

    Danutza says:

    Multumesc!

    adina says:

    m-ai terminat cu retetele astea,in curand o sa ajung la 100 kg :))

    Danutza says:

    Adina, eu mananc mereu din tot ce fac si n-am ajuns...deci nu e asa grav :)) Plus ca mai dam jos ce se depune cu sport;)

    Aratã asa de bine, cu curry...o delicatesã :)

    Danutza says:

    Multumesc Ramona! Noi suntem mari fani curry, il folosim la multe preparate :)

    langmina says:

    Foarte,foarte bine arata!Imi place tare mult!Pupici!

    pansy says:

    niste pachetele tare apetisante !

    Danutza says:

    Multumesc mult Miuta! Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult Pansy!

    Ioana V. says:

    a cumparat si sotul meu zilele astea de la Lidl, gata facute...:))
    Arata foarte bine!

    Danutza says:

    Alinutza, eu de obicei luam de la rest chinezesc, dar de acum nu mai iau, ca-s prea bune facute acasa:) Pupici!

    Lorena says:

    chiar am vazut intr-un hipermarket foi de orez si nu stiam ce se face din ele, desi am mancat si eu acele placintele al rest chinezesc de care ziceai si tu si mi-au placut super mult.asa ca o sa incerc si reteta ta cat de curand!

    Danutza says:

    Lorena, eu mereu am ghinion cand imi propun sa fac ceva mai deosebit nu gasesc ce-mi trebuie, iar alta data le vad prin magazin dar nu mai am eu in plan retetele :))
    Ce-mi place la pachetelele astea e faptul ca sunt tot la fel de crocante ca la rest. iar umplutura o faci dupa preferinta ;)

    Lorena says:

    dar fiind prajite nu devin prea gretoase?merg mancate si reci?sau nu ai mai lasat si pt a doua zi :p

    Danutza says:

    Eu am o chestie, orice prajesc, snitele, chiftele, carne pur si simplu, le scot din ulei, le scurg bine si le pun pe servetele. Se absoarbe grasimea foarte bine!
    Si in general le mananc fie cu sosuri, salate si nu simt ca sunt gretoase in vre-un fel :)
    A doua zi eu n-am mai avut, dar iubitul meu a luat la servici 2 rulouri si le-a incalzit la microunde :):) A zis ca au fost bune ;)

    Raluca says:

    Chiar ca imi lasa gura apa :D

    Danutza says:

    Ralu, sa le incerci, nu se fac greu deloc:*

    Anonim says:

    Am sa incerc si eu ...

    Danutza says:

    Mult spor!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.