Lucruri de care nu mă despart în bucătărie

M-am gandit sa va prezint astazi cateva lucruri care imi sunt mie foarte de folos in bucatarie. Totodata sunt lucruri de care nu ma despart fiindca imi sunt nu numai utile ci si dragi.

Mi-ar placea sa primesc multe feed-back-uri la acest articol din partea voastra, sa spuneti si voi care sunt lucrurile utile si dragi de care nu va despartiti in bucatarie. Abia astept!

Eu am incercat initial sa fac un top al acestor lucruri dupa importanta insa mi-am dat seama ca nu ma pot decide asa usor, fiindca toate sunt la mine pe primul loc.

Am sa le prezint aleatoriu cu poza aferenta si ceva explicatii :).


Robotul de bucatarie:

L-am primit cadou de 8 martie de la iubitul meu, deci are in aceeasi masura utilitate dar si valoare sentimentala. Nu este tocmai un robot foarte performant insa este ceea ce am eu nevoie momentan. Are un accesoriu pentru blender, un tel, un bol pentru tocat si o cana gradata. E cel mai mare ajutor al meu in bucatarie, cu siguranta nu ma pot desparti de el!


Tava termorezistenta:

Este extrem de utila pentru toate mancarurile ce necesita coacere. Nu lipeste, este suficient de incapatoare, se curata foarte usor. Am primit-o de la mama, stia ea ca o sa-mi fie de mare folos tava aceasta!


Grill-ul:

E cel mai nou „membru” al bucatariei mele, s-a lasat cam mult asteptat. De acum inainte nu am de gand sa ma despart de el fiindca frigaruile au iesit excelente, asadar m-a convins! L-am cumparat impreuna cu iubitul meu ... deci e si la categoria de suflet.


Folia de aluminiu:

Foarte utila incepand de la impachetat diverse alimente pana la acoperit aragazul. Pentru mine e foarte necesara, nu ma despart de ea.


Hartia de copt:

Pana sa-mi cumpar hartie de copt foloseam vechiul truc acela cu uns tava cu ulei, tapetat cu faina. Hartia de copt insa te scapa de multa bataie de cap, in plus blaturile si prajiturile se coc perfect si se desprind perfect de tava. Foarte utila!


Paharele cu pisici:

Lasand deoparte utilitatea lor, paharele cu pisicute sunt clar la categoria lucruri dragi. Nici nu cred ca are rost sa mai spun ceva, uitati cat de simpatice sunt!


Servetelele de bucatarie:

Sunt mai mult decat utile, sunt esentiale in bucataria mea. Am scapat de prosoapele de bucatarie care trebuiau spalate mereu, care prindeau miros, etc. Servetelele de hartie sunt foarte practice!


Instrumentul de pasat:

L-am primit de la sora mea. Desi am robotul de bucatarie, care ma ajuta la pasat, iubitul meu prefera intotdeauna piureul pregatit cu acest instrument, fiindca nu-l prefera foarte fin. Pentru mine, e util.


Ustensilele de lemn:

Cred ca ustensilele de lemn sunt cea mai buna inventie a omului :). Eu le folosesc in permanenta, la aproape tot ceea ce gatesc. Au inlocuit cu succes lingurile de lemn pe care le foloseau mamele si bunicile noastre.


Sandwich Maker-ul:

Perfect cand esti pe fuga si vrei sandwich-uri proaspete pregatite acasa, rapid. Eu pregatesc in el si paine coapta simpla, pe care ador sa o rontai, mai ales seara.


Cutiile din plastic:

Sunt foarte utile pentru a pastra alimentele in frigider. Eu am de mai multe forme si dimensiuni, toate cu capac. Alimentele se pastreaza foarte bine in ele.


Cam aceasta este lista mea de lucruri utile si dragi, mai sunt cateva lucruri pe care probabil am omis sa le trec aici si o sa-mi amintesc pe parcurs de ele.

Astept cu nerabdare sa-mi spuneti si voi, ce lucruri va sunt utile si dragi in bucatarie.

2 Response to "Lucruri de care nu mă despart în bucătărie"

  1. Ioana V. says:

    Ei bine si eu am o multime de lucruri utile, de care nu ma pot desparti si care imi sunt de un real folos in bucatarie, usurandu-mi enorm munca:

    -robotul de bucatarie
    - mixerul cu bol, care merge singur
    - paleta foarte lata pt intors clatite sau omlete
    - tigaia Hot pan
    - prosoape de unica folosinta
    - cleste pt intors gratarele sau snitelele
    - spargatorul de nuci
    -cuptorul cu microunde
    - etc.

    Danutza says:

    Super:)Apropo, e buna tigaia hot pan? Am auzit lucruri de bine despre ea... asa-i?

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.