Salata Caprese

By http://retetegg.blogspot.com/

Saptamana trecuta am primit un super cadou din partea Delaco: noul produs Delaco - Miez de lapte.

Este o branza alba, cu o textura fina si un gust catifelat, cu o forma moderna si unica in categorie, care va permite sa fiti foarte creativi in bucatarie!

Eu am pregatit deja 4 retete cu Miez de lapte si nu am de gand sa ma opresc aici, fiindca este atat de versatila incat merge in multe combinatii, atat dulci cat si sarate.

Prima pe lista a fost salata caprese, in care branza Miez de lapte isi gaseste perfect locul si se imbina cu celelalte arome.

Am folosit:
  • branza Miez de lapte cu sare, rosii cherry, ulei de masline, busuioc si patrunjel, cateva masline pentru decor.
Asamblarea o face fiecare dupa preferinta, eu insa m-am folosit de cadourile primite si am facut o prezentare diferita a acestei salate. 

Branza ne permite sa fim foarte creativi datorita formei speciale. Asezonam branza si rosiile cu putin ulei de masline, busuioc verde, patrunjel (eu am fost harnicuta si le-am plantat in ghiveci inca din martie, iar acum sunt verzi si frumoase) si decoram cu cateva masline.

O salata simpla si delicioasa, ideala atat pentru micul dejun cat si pentru o cina usoara!

Pofta buna!

P.S. In incheiere va prezint pachetul cu bunatati de la Delaco si sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie aceasta branzica fina. 



6 Response to "Salata Caprese"

  1. Cristina says:

    Si eu tot caprese am facut in prima salata!

    Danutza says:

    Cristina, era cea mai simpla alegere:)) Iar eu vroiam ceva rapid ca imi era pofta :)

    Haplea says:

    Arata...delicios!!!

    Danutza says:

    Merci mult ;)

    Minunata salata,astept sa testez branzica aia:)

    Danutza says:

    Merci Teo! Branzica e ideala pentru salate, dar eu am asortat-o si cu niste clatite;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.