Friptură de pui cu vişine












By http://retetegg.blogspot.com

Daca tot am deschis seria traditional vs. exotic/international, azi m-am gandit sa va prezint o reteta simpla insa de mare efect la o cina cu prietenii, o friptura de pui, mai exact copanele insotite de un sos excelent si de visine.

Am folosit:
  • 8 copanele de pui, 200 gr visine, 100 ml suc de portocale, 50 ml visinata, 1/2 telina, frunze de telina, 1 ceapa, boabe de coriandru, sare, piper alb, 4 catei de usturoi.

Am spalat copanelele, le-am crestat putin si le-am pus intr-o tava unsa cu putin ulei.

Le-am impanat cu usturoi, iar pe langa ele am pus telina taiata bucati mici, ceapa taiata tot bucati, frunzele de telina.

Am adaugat boabe de coriandru, sare si piper alb + 50-60 ml apa.

Am pus tava la cuptor si am lasat-o pana cand copanelele au inceput sa prinda crusta.

Am scos tava si am adaugat peste pui visinele (eu le-am pus cu samburi), sucul de portocale (proaspat stoarse) si visinata (de preferat visinata de casa nu din comert).

Am mai lasat tava la cuptor aproximativ 20 de minute, apoi am oprit focul.

Am servit friptura alaturi de cartofi noi la cuptor.

Pofta buna!Link

4 Response to "Friptură de pui cu vişine"

  1. pansy says:

    interesanta reteta! eu fac sosul de visine altfel,fara alcool,dar dulce acrisor.am sa incerc si varianta ta .

    Danutza says:

    Pansy, la mine a fost un experiment reusit:) N-a fost fix dulce-acrisor, visinele putin cam acre si portocala extrem de dulce...o pura intamplare...ma asteptam la ceva putin mai acrisor de atat, dar a fost delicios si asa!

    Foarte apetisanta! O sa incerc si eu aceasta combinatie.

    Danutza says:

    Multumesc! E super delicioasa combinatia :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.