Postarea nr. 500





By http://retetegg.blogspot.com/

De curand ma uitam in tabloul de bord si am vazut ca sunt aproape de 500 de postari. Nu am avut chiar foarte mult timp la dispozitie sa pregatesc ceva fastuos, insa am facut rapid un tort de piscoturi cu gem de mere.

Ideea esentiala era sa ilustrez cumva sarbatorirea celor 500 de postari iar tortul cred ca a reusit sa surprinda esentialul:)

Daca diseara tot vine Mos Nicolae m-am gandit ca nu strica sa-l servim cu o feliuta de tort (desi am fost cuminti si nu era nevoie de 'mita').

In concluzie, sarbatorim cu mare placere azi cele 500 de postari, vreau sa va multumesc din suflet ca ma urmariti zi de zi, ca sunteti alaturi de mine fie pe blog, pe facebook, pe Bucataras si prin alte parti:)

Pentru ca blogul are hainute noi de sarbatoare trebuie sa-i multumesc inca o data iubitului meu!!

Va imbratisez cu drag si pentru toata lumea toooort!!! :))

10 Response to "Postarea nr. 500"

  1. Adina says:

    Felicitari si la cat mai multe!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Miti!

    alina says:

    la multi ani si la multi fani!!!!!..te pup si multa bafta in continuare!!!!!

    Cristina says:

    felicitari si la cat mai multe! Pup

    Danutza says:

    Multumesc mult Alina! Pupici!!!

    Foarte originala idee!! Un Mos incarcat de dulciuri, daruri :P

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina! Am vazut poze de la cooking session, super tare!Pupici!

    Danutza says:

    Merci Diana! Si la tine mosul sa fie la fel!!

    Anonim says:

    felicitari !!!!!

    Danutza says:

    Merci mult Adina!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.