Salata de paste cu fasole, porumb si sunca




De fapt e o salata mult mai consistenta dar mi-era destul de greu sa pun toate ingredientele in titlu:)

E super delicioasa si se face rapid. Reteta o am de la Raisa care mereu imi da idei bune ;)

Am folosit:
  • paste (am avut cornetti), branza feta, fasole la conserva, porumb la conserva, castraveti, rosii, sunca presata, ulei de masline, sare, oregano.
Pastele fierte le-am pus in strecuratoare si le-am clatit cu putina apa rece, apoi le-am asezat in farfurii.

Am adaugat peste ele fasole, porumb, branza feta, sunca, rosii, castraveti, putina sare, ulei de masline si oregano.

Fiecare stabileste cantitatile de ingrediente in functie de ce-i place sau ce vrea sa gaseasca mai mult in salata:)

E foarte buna, e rapida, usoara! Pe cuvant! :))

14 Response to "Salata de paste cu fasole, porumb si sunca"

  1. Ioana V. says:

    ce pofta mi-ai facut de salata....

    Raisa says:

    iuhuhuuuuu :))) hehhehhehehhe :* :*:*

    Danutza says:

    Alinutza, sa o incerci cand ai timp... e foarte buna!!Pup!

    Danutza says:

    Raisa, ti-am zis eu ca o sa o fac:)) Am pus sunca pt iubi ca el nu serveste fara carne:)) Pup!

    Raisa says:

    ideea cu sunca e geniala!!!! asa am sa fac si eu :)

    Danutza says:

    Eu am pus un fel de muschi Azuga ii zicea parca si e mega bun, insa merge de minune si cu sunca;) Noi am mancat fiecare cate-o portie mare, a fost buuuuuuna:))

    Urmeaza sa-ti incerc reteta de salata de ciuperci;)

    Cristina says:

    La multi ani! Sa ai parte doar de ce iti doresti in noul an, sanatate si iubire!

    Raisa says:

    :) am facut-o p-aia cu ciuperci de 2 ori sapt asta, dar n-am apucat sa-i fac poze :) a avut mare succes. Si polonezilor le-a placut. :) si se face mai repede decat asta cu paste :)) am facut in schimb poze la ouale umplute si tot zik ca iti trimit, dar n-am apucat inca :P Pup mare

    Danutza says:

    Multumesc asemenea Cristina! La multi ani si multe bucurii!

    Danutza says:

    Yum, abia astept si eu sa o incerc, dar dupa anul nou ca acum nu mai am timp:)) Astept pozele de la oua umplute:)Pupici!

    sarah says:

    draga mea,iti doresc din inima un an nou plin de realizari,vise implinite ,multa sanatate si fericire!La multi ani!

    Danutza says:

    multumesc mult Sarah! Si eu iti doresc un An Nou excelent prin de realizari! La multi ani! Pupici!

    Anonim says:

    Multumesc mult pentru inspiratie! Tocmai am facut, si acum mananc, o varianta modificata - paste penne, naut in loc de fasole, porumb, branza feta, un ardei mare portocaliu, castravete, o ceapa rosie mica, si rosii. Cu oregano so busuioc. Am omis sunca ca sa impac toate gusturile in familie. Imi place la nebunie, si copiii mananca fara comentarii, ceea ce, sa spun drept, e cel mai mare compliment din partea lor! :D
    Grozav site, ma bucur ca l'am descoperit. Numai bine si sanatate, si tine'o tot asa!
    Pupici
    Laurie

    Danutza says:

    Laurie, iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase! Ma bucur ca va place si sper sa descoperi pe aici multe retete care sa te inspire:)

    Pupici cu mare drag! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.