Meniu pentru Paste

By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca ne-am apropiat si mai mult de Paste, pentru ca incepem deja sa ne facem liste si sa mergem la cumparaturi, iar spre finalul saptamanii trecem la pregatiri, m-am gandit sa va prezint meniul meu pentru masa de Paste.

Este unul simplu, bazat in special pe bucataria traditionala. Nu este foarte incarcat fiindca nu vreau sa ne dam organismul peste cap in 1-2 zile. E adevarat ca trebuie sa avem o masa imbelsugata, dar nu trebuie sa uitam nici de fructe sau salate de verdeturi langa felurile principale pe baza de carne.

Daca imi trece raceala pana zilele viitoare si sunt apta de stat in bucatarie cateva ore bune, dar si daca voi avea ajutor ...sa zicem macar moral de la iubi :)), asta mi-am propus sa fac in acest an:


Drob 




Salata de verdeturi (langa fripturica)

 


Retetele pentru cateva din preparatele de mai sus le voi pune saptamana aceasta pe blog, in limita timpului disponibil. Le aveti deja pe cele pregatite de mine anul trecut, la care vor aparea mici modificari.

Un mic sfat, nu lasati totul pe ultima zi fiindca e posibil sa nu iasa perfect atunci cand graba e prea mare! 

Faceti cumparaturile din timp, folositi-va de o lista pe care sa specificati si ce cantitati va trebuie, ca sa nu aveti surprize cand va apucati de treaba!

Priviti si partea pozitiva a sarbatorii, nu acordati toata atentia numai mancarurilor, ci incercati sa va distrati atunci cand vopsiti oua sau le incondeiati!

Decorati masa cu mici elemente care sa o inveseleasca. Eu mi-am cumparat niste lumanarele in forma de ou, de puisor, voi avea flori proaspete de sezon in vaza, iepurasi de ciocolata, un cos decorat de mine in care voi aseza ouale vopsite, servetele cu iepurasi..etc.

Va doresc mult spor la pregatiri si multa rabdare pentru ca totul sa iasa bine!

19 Response to "Meniu pentru Paste"

  1. Un meniu apetisant!!!

    Danutza says:

    Merci mult Rocsy!

    Simona says:

    Daca asta-i meniul tau de Paste... pot sa ma invit la tine?! :)) Arata super apetisant totul!
    Pupici

    Adnia says:

    sa stii ca imi va fi de ajutor! eu inca nu stiu ce voi pregati pt Paste!

    Danutza says:

    Simo, te astept cu drag la mine ca si asa n-am prea multi invitati :) Pupici!

    Danutza says:

    Adnia, eu am vrut sa fiu harnicutza si sa stabilesc din timp ce am de facut ca sa nu ma aglomerez :) Sper sa-ti fie de mare ajutor! Pupici!

    Maria says:

    Felicitari pentru meniu!!!!!Este ideal pentru ziua de Paste:X!!!!Pupici

    Ioana V. says:

    uau, harnicuto...eu m-am gandit la mult mai putine, pt ca o sa fiu plecata de Paste....

    Danutza says:

    Multumesc Maria! Tare mult ma bucur ca-ti place! Pupici!

    Danutza says:

    Alinutza, anul asta noi stam acasa asa ca mi-am facut meniu sa fiu sigura ca nu ne lipseste nimic :) Pup!

    Un meniu destul de bogat.Sanatate multa si spor la treaba.Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Mihaela! Pupici!

    Simona says:

    Uite cum m-am scos eu! Am scapat si de facut atatea pregatiri! :)) Pup

    Danutza says:

    Pai da:)) Si de Craciun vin eu la tine :)) Pup!

    Mai stau putin si ma apuc de lucru:)Cam toate sunt in plan:)

    Danutza says:

    Teo, mult spor la pregatiri! te pup!

    ce meniu delicios!

    Danutza says:

    Merci Lavi! Ma bucur ca-ti place!

    I've tried Chorba, I have some friends from Romania, that Live in Seattle. They made chorba many times. I wish we have nettles, I love to use it in spring soups.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.