Ce mancam azi?






By http://retetegg.blogspot.com/

Cine nu si-a pus aceasta intrebare macar o data?! Eu recunosc, desi am o colectie mare de retete pe blog, tot mai imi pun uneori intrebarile: ce mai mancam azi? ce mai gatesc azi?

E destul de greu sa te gandesti zilnic ce sa mai gatesti, mai ales ca noi suntem mai pretentiosi putin (asta in sensul ca nu prea mancam de pe o zi pe alta acelasi fel de mancare), plus ca trebuie sa pregatesc mancare gatita si pentru sotul meu sa ia la serviciu aproape zilnic. Se mai intampla sa fiu lenesa si sa nu-i dau nimic la el, dar imi permit luxul asta destul de rar :)

Cand nu mai am inspiratie sau m-am saturat de aceleasi feluri de mancare clasice, inventez multe chestii noi si combinatii inedite astfel incat sa nu ne plictisim niciodata de ce avem in farfurie. Uneori nu postez nimic pe blog pentru ca sunt retete pe care le-am tot facut si nu are rost sa va mai bat la cap cu ele, dar asta nu inseamna ca nu gatesc :)

Ca sa mai scurtam povestea, am facut o lista cu idei pentru cina sau pranz, in cazul in care nu mai stiti ce sa gatiti sau vreti ceva nou, diferit. Unele sunt preparate mai rapide, altele mai sofisticate, traditionale sau cu un specific anume.

Voi alegeti ce va place si ce considerati ca e mai potrivit pentru familia voastra (poate nu tuturor le plac meniurile care ne plac noua).
















    Sper ca lista mea sa va inspire! Spor la treaba si pofta buna!!!

    6 Response to "Ce mancam azi?"

    1. Stefy says:

      si noi suntem la fel de pretentiosi, adica nu prea papam mancarea de pe o zi pe alta, asa ca gatesc aproape zilnic!!!si duminica de obicei evit bucataria...sa am si eu o zi libera de la gatit!!!

      Danutza says:

      Stefy, eu nu prea scap decat vinerea sau sambata uneori fiindca dupa duminica urmeaza luni = zi de serviciu= pachetel:)Cred ca noi gospodinele am merita chiar 2 zile libere de la gatit, dar deh, cine sa ni le dea:)) Eu astept cu nerabdare cate un weekend la 2 luni cand mergem la socrii si nu intru in bucatarie decat sa pap:)

      Eu toata saptamana gatesc(am doi mofturosi),dar duminica este ziua sotului sa ma rasfete.Te pup!

      Danutza says:

      Dia, e bine ca reusim sa avem macar o zi libera:) Pupici!

      Anonim says:

      EU NU GATESC DAR IMJI PLACE SA MANANC MAI MULT LEGUME

      Danutza says:

      Atunci te invit sa incerci retetele mele de salate, se fac usor, cu multe legume si sunt sanatoase!

    Trimiteți un comentariu

    Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

    © Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.