1 Mai nemuncitoresc :)









Spun nemuncitoresc, caci noi azi am lenevit toata ziua, am mancat, am baut ... deci no work! :))

Anul acesta n-am plecat nici la munte, nici la mare, nici la iarba verde. Vremea e destul de instabila si n-am vrut sa ne stricam ziua sau masa din cauza vantului si a ploilor. Asa ca am stat acasa, i-am invitat pe sora mea, cumnatu si nepotelul la masa si am sarbatorit "marele" 1 Mai.

Am servit friptura de pui, pe grill si la cuptor cu sos de vin, piure de cartofi, prajituri delicioase [cumparate ca doar e 1 mai si nu munceam prea mult:))].

Voi cum v-ati distrat de 1 Mai? Astept sa-mi povestiti:)

Va pup!

4 Response to "1 Mai nemuncitoresc :)"

  1. Ohoho... pai de ce n-ai spus draguta, ca veneam sa te ajut si eu de ziua muncitorilor... pai ati avut de lucru nu gluma, cu atita mincare... Carnita de puiut fac si eu pentru cina, dar o prajiturica nu mi-ar strica... Pupici muncitoresti !!!

    Danutza says:

    Daniela, nu ne-am stresat ca in alti ani cu muulta mancare, cu gratar mare, etc ... ne-am rasfatat in familie asa:)
    Pupici:*

    Unknown says:

    Nici noi nu am plecat nicaieri de 1 mai..am stat acasa si am gatit cascaval pane cu salatica! Suntem in dezintoxicare de carne:)) Numai bine Dana!

    Danutza says:

    Mmmm, asa pofta mi-ai facut de cascaval pane ... trebuie sa fac neaparat zilele urmatoare:)
    Seara placuta!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.