Alba ca zapada


Alba ca zapada ... prajitura care imi aduce mie aminte de copilarie intotdeauna! La orice sarbatoare mai mare din an, mama mea facea prajiturica asta si in viziunea mea era cea mai buna prajitura din lume! Bine, inca a ramas in lista mea de preferinte ca fiind cea mai buna:).
Eu din lipsa de timp la momentul respectiv am adaptat-o si am folosit produse gata cumparate pentru a o pregati.




Foi pentru prajitura pufoase, nu mai stiu cum se numeau exact, insa si casiera din magazin a remarcat: hmm, ce bine arata!

Pentru crema:
  • budinca de capsuni si de vanilie, lapte, zahar vanilat.
Operatiunea e simpla, se pregateste budinca urmand instructiunile de pe pachet, se lasa sa se raceasca, apoi se aseaza intre foile de prajitura.

Mai simplu de atat nu aveam cum sa o prepar! Si a fost tare gustoasa!



Enjoy!

2 Response to "Alba ca zapada"

  1. Anonim says:

    Si mama obisnuieste sa faca Alba ca zapada de sarbatori. E intr-adevar delicioasa! :)

    Danutza says:

    Merci mult! Este printre favoritele mele:) Fiind una din primele retete de pe blog pozele nu sunt prea expresive, dar o voi reface cu siguranta pe viitor!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.