Prăjitură rapidă cu dulceaţă de căpşuni/ vişine








Intai de toate vreau sa urez tuturor sarbatoritilor de azi "La multi ani!"

Chiar daca noi nu sarbatorim in familie pe nimeni astazi, am facut o prajitura rapida, asa sa ne indulcim putin ziua :)

Blatul este unul simplu de rulada, copt intr-o tava mai mica, iar deasupra un strat generos de dulceata.

Am folosit:
  • 5 oua, 5 linguri de zahar, 5 linguri de faina, 2 plicuri zahar vanilat, un praf de sare, dulceata de capsuni si de visine.

Am separat albusurile de galbenusuri. Galbenusurile le-am frecat cu zahar si zahar vanilat pana s-a topit zaharul.

Separat am batut spuma albusurile cu praful de sare. Consistenta albusurilor trebuie sa fie asemanatoare cu a spumei de frisca. Am amestecat apoi albusurile cu galbenusurile si faina.

Cand s-a omogenizat compozitia am adaugat-o in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. Am folosit o tava mai mica, pentru ca am vrut ca blatul sa nu fie chiar foarte subtire ca la rulada.

Am lasat 15 minute in cuptor la foc potrivit.

Am scos tava din cuptor si am pus pe toata suprafata blatului dulceata de visine si dulceata de capsuni. Am taiat apoi prajitura in bucati mai mici si am servit-o calda.

P.S. Cum tot se apropie Pastele si-a facut aparitia si un iepuras pofticios care astepta ca prajiturica sa fie gata cat mai repede :). Mi se par foarte dragute decoratiunile din ceramica, iar azi am dat o tura prin magazine si am vazut o multime de astfel de decoratiuni, asa ca m-am aprovizionat :))

Tot astazi am fost si la Simfonia Lalelelor, care se organizeaza an de an la noi in Pitesti. Pentru ca sunt mandra de orasul nostru, v-am atasat si cateva poze de la minunata sarbatoare :)








5 Response to "Prăjitură rapidă cu dulceaţă de căpşuni/ vişine"

  1. Unknown says:

    WOW....ce bine arată toate rețetele de pe blogul tău...mi s-a făcut un chef nebun de gătit! Felicitări!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Imi plac oamenii care gatesc din pasiune:)

    Colonelul says:

    Ce bine arata prajitura :)... si lalelele... dar prefer capsunile :)

    pansy says:

    danutza,niste premii simpatice de paste te asteapta pe blogul meu

    Danutza says:

    Multumesc mult Pansy!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.