Salată de pui cu busuioc, crutoane şi sos de smântână









By http://retetegg.blogspot.com/

Stiu ca ieri v-am promis retetele de la cina romantica, insa mai am o super salata pe care am uitat sa v-o prezint si pe care imi doresc sa o incercati, e minunata!

Este tot o salata de vara, rapida si usoara, asa cum v-am obisnuit:)

Am folosit:
  • 1 piept de pui pregatit pe grill, crutoane, salata verde, rosii, ardei, frunze de busuioc, branza feta, masline, sare, verdeturi de Provence.

Am rupt salata bucati si am pus-o in farfurie. Am adaugat rosiile, puiul si ardeiul taiate, cuburi de branza feta, masline, frunze de busuioc taiate fin.

Am adaugat crutoanele si sosul de smantana (smantana amestecata cu un praf de sare si verdeturi de Provence).

Am decorat cu busuioc verde si am servit!

6 Response to "Salată de pui cu busuioc, crutoane şi sos de smântână"

  1. Cristina says:

    Suna tare bine! Pupici

    Danutza says:

    Multumesc! Pup!

    Arata bine,deci este buna.Multumesc de vizita.Pupici!

    Danutza says:

    Draga mea, as spune ca este chiar mai buna decat arata:) Pupici!

    Ce bine arata... sigur e buna... Pupici !

    Danutza says:

    Merci Danuta! Te pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.