Vine, vine primăvara!


Astazi este soare! Nu stiu daca se pregateste primavara sa vina sau e doar o mica pacaleala, insa eu imi doresc sa vina cat mai repede, sa nu mai fie frig si nici zapada. De fapt, cred ca asta ne dorim cu totii:).

Blogul s-a pregatit deja pentru sosirea primaverii, cel putin pentru a celei calendaristice. Are martisorul in piept si a inlocuit una dintre ustensilele de bucatarie cu un cosulet de ghiocei parfumati.

Am si cateva propuneri in domeniul culinar pentru voi:
  1. Salată cu creveţi
  2. Salată cu dovlecel
  3. Salata de primavara
  4. Dovlecei pane
  5. Mancare de primavara cu pui
  6. Ciorbă de viţel cu praz
  7. Borş cu dovlecei
  8. Tort "Primavaratic"

Enjoy the spring!

10 Response to "Vine, vine primăvara!"

  1. ela says:

    buna ce primavara ca la bv a nins si e ger...vreau s vina caldura....soare...cum imi pot face si eu facebook cu blogul meu...ms

    Danutza says:

    Ela, azi la Bucuresti e soare, asa ca am devenit mai optimista:)
    Cat despre pagina de facebook, nu stiu sa-ti dau multe detalii, de toata partea tehnica se ocupa iubitul meu.
    Il pot intreba si am sa-ti raspund, dar prefer pe mail, gasesti adresa mea aici sus la contact, lasa-mi un mail si iti voi raspunde;)

    ok ms spor la gatit....

    Danutza says:

    Spor si tie!

    Anonim says:

    nu vine primăvara:) mâine şi poimâine va ninge:) dar o salată cu pui merge şi pe frig:P

    Danutza says:

    Asa cum am spus si mai sus, vreau sa fiu optimista! In definitiv, e o chestiune de timp:)

    pansy says:

    buna selectia!asteptam primavara!

    Danutza says:

    Pansy, ieri era soare si eram mai vesela, azi ninge :(

    mirela says:

    Foarte frumoasa palaria,mi-ar place si mie una reala,,,,,abia astept sa vina primavara desi abia am venit de la Busteni unde a fost zapada din belsug,,,,,si asa este si la Arad,,,,,,,haide primavaraaaaa!!!!!puppp!!!

    Danutza says:

    Mirela, bine ai venit de la munte! Eu tot mai sper ca de 1 martie sa fie soare si frumos:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.