Tartă cu brânză dulce şi fructe de pădure


























By http://retetegg.blogspot.com

Am facut tarta inca de saptamana trecuta, insa nu am reusit pana acum sa o si postez!
Pentru ca am pus cateva poze cu tarta pe fb, fetele mi-au cerut sa postez cat mai repede reteta, azi ma supun:)

Este prima mea incercare de tarta, am testat noile forme de care pot spune acum ca sunt foarte multumita!

Am folosit:
  • 250 gr margarina, 1 ou, o ceasca apa calduta, 1/2 plic praf de copt, zahar vanilat, un praf de sare, 100 gr zahar, 500 gr faina, 400 gr fructe de padure (congelate), 300 gr branza dulce, 1 plic tort gelee (pentru care mai avem nevoie de 200 ml apa, suc de fructe si 4 linguri de zahar)
Margarina am taiat-o bucati si am pus-o intr-un bol mare. Am adaugat peste ea zaharul, zaharul vanilat, praful de sare si apa calduta. Am amestecat pana cand margarina a inceput sa se topeasca.

Am adaugat apoi faina, praful de copt (direct fara sa-l sting in otet), oul si am amestecat bine. Daca mai este nevoie de putina faina mai adaugati. Trebuie sa amestecati bine pana cand aluatul devine omogen.

Am obtinut un aluat tare pe care l-am lasat la frigider 30 de minute.

Am uns tavile pentru tarta cu ulei si am tapetat cu faina.

Am impartit aluatul in 2 bucati mari si 6 mici (asta in functie de tavi - eu am facut 2 tavi mari si 6 mici).

Am intins bine aluatul pe masa de lucru si l-am asezat in forma de tarta. Am modelat pe forma tavii si am intepat cu furculita din loc in loc. Am vazut ca unele gospodine pun ceva boabe de fasole, orez pe o hartie de copt deasupra tartei ca sa nu se ridice. Mie nu mi s-a ridicat, a fost bine intepata cu furculita:))

Am lasat la cuptor 25 de minute.

Am scos tartele din forme si le-am umplut cu branza dulce amestecata cu zahar vanilat, apoi am decorat cu fructe de padure.

Jeleul l-am pregatit din 200 ml apa, cateva linguri suc de fructe (eu am folosit sucul lasat de fructele de padure cand s-au decongelat), zahar si plicul de tort gelee. Am pus pe foc si am dat intr-un clocot apoi l-am distribuit pe tarte peste fructele de padure.

Jeleul da un aspect deosebit tartei, asa ca merita sa-l folositi.

Am lasat tarta la frigider cam 1 ora inainte de servire, Apoi am taiat-o felii cu un cutit umed ca sa nu se rupa.

Am servit cu inghetata de vanilie.

Pofta buna!

2 Response to "Tartă cu brânză dulce şi fructe de pădure"

  1. Unknown says:

    Arata delicios! bravo!

    Danutza says:

    Merci frumos Alice!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.