Cornuri pufoase cu ciocolata








By http://retetegg.blogspot.com/

Astazi eu si iubitul meu implinim 2 ani si jumatate de cand suntem impreuna asa ca trebuia sa pregatesc ceva dulce si bun asa cum este el:) Am ales sa fac niste cornuri cu ciocolata, ca tot e considerata ciocolata un afrodisiac.

Am profitat de faptul ca matusa de la tara mi-a trimis niste osanza, asa ca am facut un aluat super pufos si fraged. E prima data cand folosesc osanza la prajituri, dar vor mai urma niste retete caci acum am provizii:)

Am folosit:
  • 750 gr faina, 5 linguri cu osanza, 3 linguri zahar, 25 gr drojdie (un cub), zahar vanilat, esenta de lamaie si vanilie, coaja de lamaie si portocala, 2 oua, 200 ml lapte (sau apa), finetti.

Am pus faina in bol si am facut o adancitura in mijloc.

In adancitura am pus osanza, coaja de lamaie si portocala si le- am amestecat bine cu faina.

Intr-un alt bol am pus apa calduta in care am dizolvat drojdia, zaharul, esentele si zaharul vanilat. Am lasat 10 minute amestecul, apoi l-am adaugat peste faina cu osanza.

Am pus si cele 2 oua si am framantat bine un aluat elastic dar nu moale.

L-am lasat (acoperit cu un prosop curat) sa creasca timp de o ora.

Apoi am infainat masa si am intins aluatul. Am incercat sa formez cercuri si apoi sa le tai in 4 formand triunghiuri. Faptul ca am fost dezastru la geometrie toata viata si-a spus cuvantul caci nu au iesit perfecte.
Dar pentru prima incercare eu am fost multumita :)).

Am umplut bucatile de aluat cu finetti si am rulat.

Am pus in tava pe hartie de copt si am lasat in cuptorul preincalzit timp de 30 de minute.

Le-am scos si le-am pudrat fierbinti cu zahar.

Sunt delicioase si sunt bune si a doua zi la micul dejun langa o cana cu lapte sau o ceasca de cafea.

18 Response to "Cornuri pufoase cu ciocolata"

  1. Antonina says:

    La multi ani cu realizari ! Pupici

    Danutza says:

    Multumim mult! Pupici!

    Oana says:

    La multi ani :)!!!
    Delicioase cornurile!
    Pupici!

    Danutza says:

    merci mult Oana! Au iesit foarte bune cornurile, mult mai pufoase decat ma asteptam:) Pupici!

    La multi ani cu fericire !!! Dar vreo doua cornuri sustrag si eu, nu o sa vada iubitul ca lipsesc... Pupici si petrecere frumoasa !

    Danutza says:

    Multumim Daniela! Serveste cate doresti ca am facut multe:) Pupici!

    "La multi ani"fericiti impreuna va doresc.
    Cornurile sunt buuuuune.Te pup!

    Danutza says:

    Multumim mult! Pupici!

    Ioana V. says:

    vai cum ma ispitesti cu atatea bunatati! Cat despre aniversare, va zic si eu: "Iubiti-va mult!"..

    Danutza says:

    multumim din suflet! Pupici!

    Cristina says:

    Si eu as vrea unul!

    Danutza says:

    Cristina, cu mare drag te servesc:*

    Nely says:

    La multi ani, sa fiti fericiti si sa aveti parte de tot ce-i mai frumos si mai bun in viata! Cornurile super!!!!.... am salvat reteta, pupici!

    Danutza says:

    Multumim din suflet Nely! Sa incerci cornurile, sunt foarte bune! Pupici!

    Merci beaucoup pour ta visite dans mon blog, sa me fait plaisir et sa ma permis de connaître le tiens ou j'ai trouvé ces merveilleux croissant au chocolat, mes garçons adorent et les tiens sont parfait!

    Bisous

    Danutza says:

    Je te remercie de ta visite aussi! Une merveilleuse journée! Bisous!

    Timea says:

    Multi ani inainte va doresc! Ce bune sunt cornurile cu ciocolata.... te pup .

    Danutza says:

    Multumim mult Timea! Pupici:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.