Mâncărică de cartofi cu coaste de porc





Am observat de-a lungul timpului ca mancarea de cartofi este una dintre cele mai cautate retete, cel putin pe blogul meu, asa ca m-am gandit sa va propun inca o varianta a acestei retete extrem de buna.

Am folosit:
  • 4-5 coaste de porc (eu am avut mai micute), 7 cartofi, 2 cepe, 5 linguri pasta de tomate, sare, piper, boia dulce, patrunjel.

Coastele de porc le-am prajit si le-am scurs pe un servetel.

Am tocat ceapa si am calit-o impreuna cu boiaua si putin piper. Am adaugat apoi cartofii taiati bucati mari si 2 cani cu apa.

Dupa ce a scazut apa am adaugat pasta de tomate, coastele de porc prajite si am potrivit de sare.

Am mai lasat 10 minute sa fiarba, am adaugat patrunjelul tocat si am oprit focul.

Pofta buna!

7 Response to "Mâncărică de cartofi cu coaste de porc"

  1. mirela says:

    Woaauuu,ce bine arata,,,,ce-mi plac mie mancarurile astea gen tocana,,,mmm,,,,,o seara frumoasa!!pup!!

    Danutza says:

    Merci Mirela! Si mie imi plac tare mult!
    Weekend placut, puup!

    violette says:

    Foarte buna mancarica de cartofi...si in plus de asta se face si relativ repede!
    o seara faina!

    Danutza says:

    Asa-i Violette, e buna si rapida. Pupici.

    Anonim says:

    eu acum am mancarea aceasta pe aragaz, mai un pic si e gata

    Shado10 says:

    Multumesc pentru rețetă . Sunt puțin cam gripată şi chiar aveam nevoie de ceva rapid şi gustos. Chiar acum mă apuc de gătit !😘😉

    Danutza says:

    Pofta buna si multa sanatate! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.