Legume gratinate








By http://retetegg.blogspot.com/

Din pacate am ramas in urma cu postarile, insa nu am avut prea mult timp, iar acum cand mi-am facut ceva timp, am o mica entorsa la mana dreapta si nu mi-e deloc usor sa manevrez laptopul doar cu mana stanga:(

Insa am restante cateva retete de zilele trecute si nu puteam sa nu le prezint, mai ales ca legumele gratinate le putem incerca oricand. Se fac usor si sunt ideale de servit fie simple, fie ca garnitura la diverse preparate.

Am folosit:
  • dovlecei, ardei kapia, morcovi, rosii, cascaval, frunze de busuioc, sare, piper alb, 2 linguri de ulei.

Am taiat dovlecelul in bucati (eu am avut unul mare si a fost nevoie sa-i scot semintele), ardeiul si morcovul rondele, rosiile felii rotunde de grosime medie.

Intr-un vas pentru cuptor uns cu ulei am pus legumele in straturi, respectiv, dovlecei, morcovi, ardei si deasupra rosii.

Am adaugat sare, piper si frunze de busuioc.

Am lasat la cuptor la foc mediu 45 de minute.

Am scos apoi tava, am adaugat cascaval ras deasupra legumelor si am mai pus la cuptor pentru inca 10 minute.

Le-am servit langa ficateii in vin cu usturoi si langa puiul cu lamaie si masline.

Pofta buna!

10 Response to "Legume gratinate"

  1. annitu says:

    Ce bine arată 8->

    Danutza says:

    Multumesc! :)

    Maya says:

    Ce bine arata legumele gratinate! Mmmmmmm!

    Danutza says:

    Merci Maya! Pupici!

    Sanatate multa, Danutza !!! Esti curajoasa daca ai aprins cuptorul... Eu am ajuns sa maninc salata si mozzarella, prea mare caldura... Pupici si ai grija de tine !

    Ce poate fi mai bun decat legumele gratinate?Te pup,Danutzule!

    Danutza says:

    Merci Daniela! Pai l-am aprins, am pus legumele si am fugit din bucatarie:)) E drept ca se face caldura de la cuptor, dar rezultatul merita:D Pupici!

    Danutza says:

    Teo, nu stiu de ce nu le-am incercat pana acum, ma tot oboseam sa fac piure ca garnitura la fripturici si alte chestii.
    Legumele au fost parca mult mai bune! Puup!

    Raluca says:

    Sunt excelente!!!!! Multumesc pentru reteta :D

    Danutza says:

    Merci Ralu:* Sa le incerci musai, merg bine ca garnitura sau simple:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.