Salată asortată






By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru momentele in care nu mai aveti idei in bucatarie, o salata asortata e cea mai buna alegere! Parerea mea! :)

E o salata care seamana cu cea orientala, doar ca mai adaugam si ceva carnita...sa fie mai consistenta.

Am folosit:
  • 1 kg cartofi, 1/2 kg morcovi, 3-4 castraveti in otet (de data asta productie proprie), masline (negre si rosii), 300 gr sunca presata de pui, 3 oua fierte, verdeata, ulei de masline, sucul de la o lamaie, sare, piper, optional - 1-2 mere.

Cartofii si morcovii i-am fiert si i-am taiat. I-am asezat intr-un bol.

Am fiert si ouale (aprox. 15 minute), le-am curatat de coaja si le-am taiat.

Am tocat sunca in cubulete, castravetii felii sau jumatati de felii.

Le-am asezat pe toate in bol, am adaugat maslinele, verdeata, cateva lingurite de ulei de masline, sucul de la o lamaie, sare, piper.

Optional putem adauga si 1-2 mere rase sau taiate cubulete.

Mi-am cumparat si un suport nou pentru servit, asa ca l-am testat prima data cu salata. A fost o incantare pentru privire dar si pentru papile:)

Pofta buna!


Link

14 Response to "Salată asortată"

  1. Imi place reteta asta!E o salata completa,satioasa si foarte gustoasa!Nu iti mai trebuie nimic altceva!Pup!

    Danutza says:

    Multumesc Teo! Ca sa fiu sincera eu am mancat-o fara paine, de obicei asa procedez in cazul salatelor ce contin cartofi:)Pupici!

    PS tarta ta cu mere e megasuper:)

    Ce combinatie delicioasa.Te pup!

    Danutza says:

    Merci Dia! Si noua ne-a placut mult:) Pupici!

    Ioana V. says:

    ce bine arata! foarte buna!Pup

    Danutza says:

    Multumesc mult! A fost tare gustoasa si e usor de facut!Pupici!

    M-am prezentat si eu la o portie de salata, dar sigur a disparut toata... uaaaa... tura viitoare o sa te vizitez mai din timp... Pupici si week-end placut !

    Danutza says:

    Daniela, de data asta s-a cam dus...dar data viitoare pun deoparte o portie! Pupici! Weekend frumos!

    Anonim says:

    Doamne, ce ideei ai! Minunata idee !!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Ma bucur ca iti place :)

    Carol says:

    Ce super arata!

    Danutza says:

    Merci mult Carol!

    Unknown says:

    Unde ai m-ai auzit sa fierbi 15min.un ou?doamne.....

    Danutza says:

    Eu le fierb 15 min ca imi plac tari :))

    DAR TU CU CINE AI FACUT GRAMATICA??? DOAMNEEE :))))))))))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.