Rulada cu gem de gutui si nuci


















Cea mai buna rulada pe care am mancat-o vreodata!

Stiu ca nu e frumos sa ma laud singura, dar rulada aceasta este unul din deserturile pe care le-am savurat cu super placere.
Desi am avut mici probleme cu rulatul (e prima data cand fac rulada, deci sa zicem ca se permite o greseala mica), gustul ruladei este extraordinar!!!

Am folosit:
  • 4 oua, 4 linguri de zahar, 4 linguri faina, coaja de lamaie (din lipsa de alte esente), un praf de sare, gem de gutui (puneti cat de mult vreti in functie de preferinte), 100 gr nuci, glazura de ciocolata.

Am separat albusurile de galbenusuri. Galbenusurile le-am frecat cu zahar pana s-a topit zaharul. Am adaugat coaja de lamaie si faina.
Separat am batut spuma albusurile cu praful de sare. Consistenta albusurilor trebuie sa fie asemanatoare cu a spumei de frisca. Am amestecat apoi albusurile cu galbenusurile si faina.
Cand s-a omogenizat compozitia am adaugat-o in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. Am lasat 10 minute in cuptor la foc potrivit.
Am desprins cu grija marginile ruladei de tava si am rasturnat-o pe un prosop umed. Am pus pe foaia de rulada gem de gutui si nuci macinate.

La rulat am avut mici probleme, fiindca nu am avut rabdare sa o las pe prosop mai mult si s-a rupt putin in unele locuri. Data viitoare, am sa invat sa am mai multa rabdare :)

Peste rulada am pus glazura de ciocolata si am lasat-o sa se raceasca.

A iesit asa gustoasa si delicioasa incat nu ne-a mai pasat prea tare ca nu era 100% perfecta:))

Va recomand sa o incercati si sa aveti mareee rabdare!!!

Pofta buna!

2 Response to "Rulada cu gem de gutui si nuci"

  1. pot sa am reteta asta la adresa gliamicidizoe@gmail.com? multumesc mult

    Danutza says:

    Daca iti faci abonare prin rss primesti retetele pe mail! Eu nu am timp suficient sa trimit fiecarui cititor in parte retelele mele, asa ca e mult mai simplu prin rss!
    O zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.