Ceafa de porc cu fasole batuta






Initial am vrut sa scriu fasole batuta cu ceafa, dar ma gandeam ca se va subintelege altceva:).
Ideea era ca am gatit fasole cu ceafa de porc pentru ca aveam o pofta foarte mare. Si am avut o idee excelenta fiindca am mancat portiile pe nerasuflate.
Eu cred ca este o idee buna sa gatim fasole, mai ales acum in perioada de post. Noi, mai pacatosi putin, am mancat si carne ca garnitura:).

Am folosit:
  • 500 gr fasole alba, 2 bucati ceafa de porc, 1 ceapa, 250 gr sos de rosii, tarhon, sare, oregano, condimente pt porc.
Cu fasolea in general e mai dificil, fiindca nu prea se poate sa o gatim rapid. Eu am fiert-o cu o seara inainte vreo 2 ore, am lasat-o peste noapte in apa, iar ziua urmatoare am mai fiert-o 2-3 ore. A iesit perfect fiarta asa.
Dupa ce e gata, fasolea se paseaza foarte bine cu mixer sau in robot.

Pentru sos am tocat ceapa si am calit-o, apoi am adaugat si sosul de rosii.

Carnea am condimentat-o si am prajit-o in ulei incins pe ambele parti.

Rezultatul se vede in poze.

Sa aveti pofta!

0 Response to "Ceafa de porc cu fasole batuta"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.