Farfalle alla puttanesca








By http://retetegg.blogspot.com

Astazi m-am gandit sa incerc o reteta noua de paste, mai exact Farfalle alla puttanesca.

De fapt, lucrurile au fost cam asa: aveam o punga de farfalle, niste masline, rosii, peste afumat si ma gandeam ce reteta sa incerc. Asa ca am dat search pe google pentru retete cu farfalle. Am tot cautat pana am gasit o reteta care "mi-a suras" adica aceasta.

Am adus modificarile de rigoare in functie de ce aveam prin casa: am inlocuit tonul cu macrou afumat (pe care am uitat sa-l si pozez), nu am pus capere ca nu aveam, am adaugat cateva condimente pe care le avem in casa (azi a tot plouat si nu mai aveam deloc chef sa merg pana la magazin, asa ca m-am folosit de tot ce aveam in camara:)).

Asadar, am folosit:

  • 300 gr farfalle, 150 gr masline feliate, 1 cutie de rosii in bulion, 100 gr batog de macrou afumat, 8-9 catei de usturoi, 1 ceapa, 50 ml vin alb, oregano, curry, piper negru, sare.
Am pus pastele la fiert conform indicatiilor de pe punga.

Am tocat ceapa si usturoiul si le-am pus la calit 5 minute, apoi am adaugat vinul si am mai lasat 5 min. Dupa ce s-au pregatit ceapa si usturoiul am adaugat rosiile in bulion taiate marunt, maslinele si condimentele.

Am scurs pastele si le-am asezat in bol. Am pus deasupra cateva linguri de sos si bucati marunte de macrou afumat.

O super combinatie, merita sa incercati si voi!

1 Response to "Farfalle alla puttanesca"

  1. yamiii. mi-ai facut pofta.. :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.