Pui cu broccoli şi morcovi






By http://retetegg.blogspot.com/

Aseara a fost o premiera in bucataria mea: am gatit pt prima data broccoli.

Desi am mancat broccoli de multe ori in diverse combinatii, desi ne placea gustul, nu ne-am gandit sa-l preparam si acasa. Poate de lene sau poate pt ca nu eram sigura ca am sa-l gatesc bine:)

Iubitul meu insa m-a incurajat sa incerc o reteta cu broccoli (mai ales pt ca ii era pofta) asa ca mi-am scotocit mintea si am purces la treaba.

Am folosit:
  • piept de pui, 1 broccoli (as zice maricel), 3 morcovi (mari si ei), un praf de nucsoara, un praf de ghimbir, sare, 2 catei de usturoi, 1 lingura de unt, 2 lingurite cu zeama de lamaie, busuioc, patrunjel.

Am taiat broccoli in buchetele si l-am spalat bine. L-am pus la fiert in apa cu sare timp de 8 minute. L-am scos apoi in apa rece, l-am scurs si l-am pus intr-un bol.

Morcovii i-am fiert, i-am curatat si i-am taiat rondele.

Intr-o tigaie am incins untul, am adaugat cateii de usturoi (intregi, necuratati, doar usor zdrobiti cat sa iasa aroma), apoi am adaugat zeama de lamaie.

Peste amestecul din tigaie am pus rondelele de morcov si buchetelele de broccoli.

Am lasat pe foc mic, innabusit, aproximativ 15 minute. Spre final am adaugat sare, condimente si verdeata.

Pieptul de pui l-am rumenit pe grill.

Am servit o bucata de piept de pui alaturi de broccoli si morcovi, iar langa am adaugat si 2-3 linguri de salata de sfecla rosie.

Un mega deliciu, o cina usoara!

16 Response to "Pui cu broccoli şi morcovi"

  1. Anonim says:

    Like, like, like

    Danutza says:

    Multumesc!

    Ador broccoli si pieptul ala e tare frumos rumenit!

    Danutza says:

    Teo, eu abia astept sa mai testez inca o reteta cu broccoli sa-l descopar in cat mai multe combinatii:)

    Anonim says:

    Si ce ai gatit tu aici arata tare bine ;) ... un week-end placut iti doresc!!!

    Anonim says:

    mmm... simt ca mi se face foame! arata foarte bine si stiu ca este si foarte gustos!

    Danutza says:

    Multumesc mult Cat! Ma asteapta un weekend incarcat dar si plin de distractie ca maine e ziua lui iubi:))

    Danutza says:

    Alexa, la noi rar se intampla sa ramana farfuriile 'curate' dupa masa...dar de data asta n-am mai lasat nici o frimitura! E bun bun!

    Ps. Eu am vazut la tine cioco de casa si-am facut si eu azi ca mi-era pofta, eu am pus stafide in ea:)

    Cristina says:

    Mancare sanatoasa si buna!

    Danutza says:

    Merci Cristina!

    Unknown says:

    imi place felul aceasta, are multe legume! e colorat ... are salata de sfecla ... deci ... vreau si eu :D

    sarah says:

    foarte frumoasa prezentarea.eu si broccoli suntem amici deci cred ca mi-ar place mult macarea ta.pupici

    Danutza says:

    Multumesc Andreea! Te astept la masa:)

    Danutza says:

    Sarah, cu siguranta ti-ar placea, daca iti place broccoli:) Pup!

    Lidia says:

    Foarte buna ideea, acum am terminat de pregatit. Sper sa ii placa si mamei :D

    Danutza says:

    :) Sunt sigura ca ii place si mamei tale, e gustos si sanatos! Mama mea s-a strambat initial la broccoli, dar in timp a inceput sa-i placa :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.