File de macrou pe pat de legume







By http://retetegg.blogspot.com

O masa excelenta cu peste! Eu nu sunt tocmai un fan al macroului, insa acest file chiar nu a avut decat 2 oscioare mici si multa carnita gustoasa.

L-am pregatit pe grill fiindca imi place in general sa pregatesc pestele la cuptor sau pe grill si sa evit sa-l prajesc.

Am folosit:
  • 4 bucati file de macrou, 150 gr de legume mexicane, un cub mic de unt, 3-4 ciuperci, sare, oregano, piper, lamaie.

Am uns grill-ul cu unt si am asezat pestele. Am adaugat un praf de sare, putin piper si zeama de lamaie. L-am intors pe o parte si pe cealalta pana a prins o culoare aurie. Apoi l-am scos pe o farfurie.

Legumele mexicane le-am tras la tigaie in putin unt, apoi le-am adaugat sare si oregano.

Ciupercile le-am calit in unt cateva minute.

Am servit pestele pe pat de legume, cu ciupercutele langa el si cu felii de lamaie.

Pofta buna!

4 Response to "File de macrou pe pat de legume"

  1. Gustos si sanatos...imi place tare mult si prezentarea!

    Danutza says:

    Mariette, multumesc frumos! Blogul tau este foarte frumos, azi l-am descoperit:)

    Anonim says:

    tre sa fie tere bunut ,o sa l incerc

    Danutza says:

    Mie mi-a placut mult pregatit in varianta aceasta! Sa-mi spui daca ti-a placut atunci cand il incerci. Spor!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.