Mâncare de cartofi cu cârnaţi olteneşti




By http://retetegg.blogspot.com

Cea mai simpla mancare dupa parerea mea este cea de cartofi. Zic simpla, fiindca se face repede, cu ingrediente putine si la indemana oricui.

E perfecta si in post, daca nu puneti carnati sau alt fel de carnita in ea.

Mai am 2 retete de mancare de cartofi: aici si aici, dar astazi am facut mancare de cartofi cu niste carnati oltenesti foarte buni si am servit impreuna cu muraturi super bune, facute de nasa mea.

Am folosit:
  • 3 carnati oltenesti (taiati bucati medii), 10 cartofi, 2 cepe, 5 linguri rosii in bulion, sare, piper, boia dulce, patrunjel.

Am tocat ceapa si am calit-o impreuna cu boiaua si putin piper. Am adaugat apoi carnaciorii, cartofii taiati bucati mari si 2 cani cu apa.

Dupa ce a scazut apa am adaugat rosiile in bulion si am potrivit de sare.

Am mai lasat 10 minute sa fiarba, am adaugat patrunjelul si am oprit focul.

Pofta buna!

6 Response to "Mâncare de cartofi cu cârnaţi olteneşti"

  1. Danutza, buna mincarea ta mai ales cu cirnaciori... Ia spune repejor, ce sint alea roz, conopida murata ?

    Bianca says:

    Yamy...ce pofta mi-ai facut..

    Danutza says:

    Daniela, scumpa mea, aceea roz este conopida iar cei mai rosiori morcoviori :). Nasa mea face niste muraturi minunate, promit sa fac si eu si sa-i fur reteta ca sa v-o ofer si voua:) Pupici!

    Danutza says:

    Bianca, si mie mi-a facut pofta iubitul meu cu ideea de mancare de cartofi cu carnaciori si na, a trebuit sa fug la bucatarie sa ma apuc de treaba caci ne era si foame:)

    mirela says:

    Danutza,asa o m,ancarica nu as refuza ,chiar daca este ora tarzie,,,,pupp!!!

    Danutza says:

    Mirela, serveste cu incredere o portie, ramane secretul nostru:) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.