Astazi e ziua mea, zi frumoasa ca mine!


A mai trecut un an, a mai venit o zi de nastere. Momentan, la 23 de ani, ma bucur cand mai vine o zi de nastere ... sa vedem cum o sa fie peste cativa ani.

Cum tortul l-am servit in weekend, astazi nu am mai pregatit tort ci m-am gandit la cateva bunatati pentru noi doi:).

Am in meniu:
  • Salata de fructe;
  • Inghetata;

Sunt convinsa ca vom avea o cina perfecta!

Happy b-day to me!!!

1 Response to "Astazi e ziua mea, zi frumoasa ca mine!"

  1. Anonim says:

    La multi ani! Multa sanatate, fericire si tot ce iti doresti alaturi de cei dragi.
    Azi am descoperit blogul tau. E suuuppeeeerrrr! Felicitari! Daca vrei, putem face schimb de linkuri. O zi superba iti doresc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.