Salată de ciuperci cu maioneză





Azi am pregatit o salata foarte gustoasa de ciuperci.
De obicei o prepar cu ciuperci din conserva, dar de data aceasta aveam ciuperci proaspete cumparate si am zis sa incerc si asa.

Am folosit:
  • 15-20 ciupercute proaspete, 5 felii de sunca presata, 3 catei de usturoi; pentru maioneza: 3 oua (dar eu am pozat doar 2, pe cele fierte), mustar dulce, ulei, sare.
Ciupercile le-am pus la fiert, iar in apa am adaugat sare si otet (pentru a-si mentine culoarea). La fiert am pus si 2 din cele 3 oua.
Intre timp am tocat sunca si am maruntit usturoiul. Apoi am preparat maioneza: 2 galbenusuri fierte, 1 galbenus crud, mustar, ulei, sare si am amestecat pana am ajuns la cantitatea dorita.
Ciupercile fierte le-am pus in apa rece 5 min, apoi le-am tocat si le-am amestecat cu sunca, usturoiul si maioneza.
Rezultatul il aveti in poze, desigur "cosmetizat" de mine!
Pofta buna!

0 Response to "Salată de ciuperci cu maioneză"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.