Salată de vinete cu dovlecei







By http://retetegg.blogspot.com

Imediat cum au aparut vinetele pe piata mi s-a si facut pofta de o salata, dar pentru ca nu vroiam o salata simpla am mai adaugat un ingredient pe care il ador in orice mancare: dovlecel.

Am obtinut o salata extrem de buuna, trebuie sa o incercati, merita!

Am folosit:
  • 3 vinete, 1 dovlecel (mare), 1 ceapa, 100-150 gr maioneza (eu am facut in casa din 3 oua, ulei si mustar), sare, patrunjel verde.

Am copt vinetele, le-am curatat si le-am pus la scurs.

Dovlecelul l-am curatat de coaja, l-am taiat felii si l-am pus la fiert.

Dupa ce a fiert, l-am pus si pe el la scurs.

In timpul in care s-au scurs vinetele si dovlecelul, am facut maioneza.

Am tocat apoi marunt vinetele si le-am pus in bol. Am procedat la fel cu dovlecelul si ceapa (tocata foarte fin).

Le-am pus pe toate in bol, am adaugat maioneza si sare si am amestecat bine sa se omogenizeze.

Am adaugat patrunjelul taiat fin, apoi am lasat salata aproximativ 15 minute in frigider inainte de servire.

Am servit pe felii de rosie, a fost un deliciu si pentru papilele gustative dar si pentru ochi:)

Pofta buna!

2 Response to "Salată de vinete cu dovlecei"

  1. Tare buna salata asta.Noua ne place foarte mult.
    Chiar ieri am facut dar ...invers.Am avut mai mult dovlecel si doar o vanata...Am pus si putin usturoisi marar verde tocat...
    Delicioasa reteta ta, mai ales cum ai prezentat-o pe felii de rosii.
    Felicitari !

    Danutza says:

    Merci mult Sidy! Eu acum am descoperit combinatia dovlecel-vanata, e yummiii! Weekend placut! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.