Compot de vişine






By http://retetegg.blogspot.com/

Off topic: azi am fost la oftalmolog si mi-a spus ca stau cam rau cu tensiunea oculara, cica sa-mi tin ochii departe de pc cam o luna de zile sa-mi scada tensiunea. Evident ca nu voi putea sa fac acest lucru total caci si jobul mi-o cere, iar pe blog trebuie sa intru, nu va pot abandona:) Sper doar sa nu fie cu suparare daca nu pot sa raspund in timp util la comentarii!

Stiu ca a trecut sezonul visinelor de mult, insa reteta aceasta se poate aplica si la alte compoturi din diverse fructe, asa ca eu sper sa va placa si sa va fie utila:)

Am folosit:
  • visine, zahar, apa (desi nu va dau cantitati ci las pe fiecare sa aleaga cat de multe fructe sa puna in compot - trebuie sa va spun ca la compotul de visine eu pun 2,5 -3 linguri de zahar la un borcan de 400 gr )

Am lasat visinele cam 1-2 ore intr-un vas cu apa. E recomandat sa procedam asa pentru a ne asigura ca nu vor ramane viermisori in fructe.

Apoi le-am pus in borcane (eu am pus in borcane mai mici caci prefer sa consum compotul imediat ce deschid borcanul), am adaugat zaharul si apa. Apa trebuie sa ajunga pana sus langa capac.

Am pus capacele la borcane, am agitat de 2-3 ori fiecare borcan, apoi le-am pus intr-o oala cu apa la fiert.

Am fiert la foc mic 30 de minute, am lasat sa se raceasca putin apa din oala, apoi am scos borcanele si le-am pus in paturi pana a doua zi.

Compotul de visinele este preferatul nostru, insa reteta se poate aplica si la alte fructe (acum e sezonul strugurilor asa ca merita incercat un compot)!

10 Response to "Compot de vişine"

  1. sarah says:

    compotul de visine este si preferatul meu.de fapt visinele sunt fructele mele preferate si nu se gasesc aici :(((
    imi pare rau pentru problemele pe care le ai.eu zic sa-l asculti pe nenea doctorul macar pe jumatate!pupicei

    Danutza says:

    Multumesc Sarah! E cam musai sa-l ascult si pe doctor, ca e spre binele meu:) Pupici!

    Maya says:

    Si eu zic sa respecti putin si sfatul doctorului.
    Bun compot, dar nici eu nu gasesc visine. Am un visinel în gradina, dar micut. Anul asta a avut 3 visine =))
    Pupici si we frumos!

    Harnicuta esti asa ca tre sa fii si ascultatoare,musai!Stai cuminte si bei compot!Pupici!

    Ioana V. says:

    si eu am pus..e foarte bun. Pupici

    Danutza says:

    Multumesc Maya!Las' ca se face el visinul mare si-o sa faci compot:))Pupici! Weekend minunat!

    Danutza says:

    Teo, azi am fost cuminte, am umblat la un borcanel de gem de prune, maine dau o tura si-n compot :))Pupici!

    Danutza says:

    Alinutza, la mine a fost singurul compot pana acum, sper sa am curaj sa mai fac si altele pe viitor. Pupici!

    pansy says:

    eu nu mai fac,cam demult compoturi,dar asta nu inseamna ca nu le mananc cu placere!si n-ar trebui sa le mananc !!!

    Danutza says:

    Noua ne plac si le cumparam mereu de la magazin. Asa ca anul acesta m-am gandit sa fac si-n casa, daca tot ne plac sa le avem aproape:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.