Spaghetti a la Dana & Johnny












Spaghetele cred ca au devenit in timp specialitatea noastra de baza. De fiecare data cand vrem ceva gustos si rapid apelam la retetele de spaghete cunoscute.
De aceasta data, am decis sa pregatim ceva mai diferit, adica sa nu mai pregatim spaghetele dupa reteta clasica si sa adaugam ingrediente mai ... diferite.
Nu am folosit ingrediente sofisticate sau anumite specialitati, pur si simplu ne-am pus imaginatia la incercare sa vedem ce am putea sa gatim gustos, rapid si diferit.

Am folosit:
  • 500 gr spaghete, 2 ardei kapia, 300 gr ciuperci, 100 gr rosii in sos tomat, 100 gr pasta de tomate, 4 catei de usturoi, 2 copanele pregatite pe grill, tarhon, curry, oregano, sare.
Am pus la fiert in apa cu sare spaghetele.
Ardeiul l-am taiat bucati mici, ciupercile felii si carnea cubulete si le-am pus in tigaie la calit. Peste ele am adaugat usturoiul, condimentele si rosiile impreuna cu pasta de tomate.
Am lasat pe foc aproximativ 10 minute.

A iesit o bunatate de cina pe care am savurat-o alaturi de un pahar de vin alb.

Pofta buna!

1 Response to "Spaghetti a la Dana & Johnny"

  1. Si noi papam multe paste!
    Dar nu avem umbreluta!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.