Ardei iuţi în oţet



By http://retetegg.blogspot.com/

Desi eu nu sunt mare consumatoare de ardei iuti, asta nu inseamna ca nu pot sa va ofer o reteta de ardei iuti conservati in otet pt iarna:) Asta asa, pentru toti amatorii de 'picanterii'!

Pe acestia nu i-am facut eu ci soacra mea, dupa reteta ei.

Avem nevoie de (cam greu cu gramajul ca soacra le cam face din ochi):
  • ardei iuti (de care doriti, in special bulgaresti), otet, sare grunjoasa, zahar, boabe de piper si mustar.

Ardeii se spala si se aseaza in borcane, se adauga printre ei boabe de piper si mustar.

Intr-o oala se pun la fiert otetul, sarea si zaharul. La fiecare litru de otet punem 3 linguri de sare si 2 de zahar.

Se lasa doar cat sa dea un clocot, apoi se adauga in borcan peste ardeii iuti.

Soacra mea a folosit borcane foarte mari si a pus un celofan inainte de a inchide borcanele cu capace.

Le-a depozitat in beci!

Sunt foarte buni consumati langa ciorbe, tocanite si chiar si fripturi.

12 Response to "Ardei iuţi în oţet"

  1. Eu am pus acum citiva ani, dar din cei micuti rosii... Mamma mia, de iuti ce sint, inca mai am citeva borcanele, dar se vede ca s-au conservat foarte bine... Pupici !!!

    Ioana V. says:

    tare mult imi plac..si eu am pus. Pupici

    sarah says:

    o gospodina desavarsita,felicitari.iti mai admir inca odata camara.pupici

    Danutza says:

    Daniela, cei bulgaresti nu-s chiar foarte iuti, adica pana si eu care nu le am cu picanteriile ii mai gust..ma gandesc ca acei jalapenos sunt iuti rau:))Pupici!

    Danutza says:

    Alina, am vazut ca si tu ti-ai umplut camara cu bunatati anul asta! Pupici!

    Danutza says:

    Sarah, multumesc! Pe astia nu i-am pus eu ca nu prea le avem noi cu ardeii iuti, dar stau bine in beci langa muraturi si compoturi:) Pupici!

    Cred ca iarna asta ma mut la tine ca nu poti sa mananci ateatea conserve singura in mod clar!

    Danutza says:

    Teo, daca vrei sa mergi la sigur iti dau adresa socrilor mei, la ei in beci stau depozitate bunatatile si poti sa te servesti cu orice doresti:))Pup!

    Cristina says:

    Da stiu ca nu te incurci cu ardeii iuti! Pup

    Danutza says:

    Pai soacra mea s-a gandit ca daca tot ii avea in gradina sa-i puna la borcane ca poate cine stie nu ne ajung:))Pup!

    Anonim says:

    nici noi nu papam iute , dar mereu pun cateva borcanele ptr tati meu ;) ....

    Danutza says:

    Si socrul meu e super fan iuteli:))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.