6 luni de blog


Wow, nici nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul.
Mi-aduc aminte cum am inceput cu reteta mea favorita de salata bulgareasca si apoi parca lucrurile au venit de la sine, retete dupa retete, laude sau critici, toate constructive.

Cred ca zilnic ma ambitionez tot mai mult sa gatesc cat mai bine, lucruri diferite si noi. Sa aduc idei noi nu atat de mult gospodinelor cat celor care nu prea au de-a face cu bucataria (si vor sa incerce sa gateasca ceva mai mult decat cartofi prajiti si oua).

Am incercat sa prezint retetele insotite de explicatii, etape si poze astfel incat sa nu se produca dezastre gastronomice ci lucrurile sa decurga foarte usor.

Am primit aprecieri despre imaginea blogului, trebuie sa recunosc aici nu-i meritul meu! De imaginea blogului se ocupa iubitul meu, eu sunt pasionata doar sa gatesc si sa postez bunatati!

Am sa fac si un top cu 5 retete, preferatele mele din aceasta jumatate de an. Este destul de greu, toate mi se par deosebite, doar le-am pregatit eu :)

1. Farfalle alla puttanesca
2. Frigarui de pui
3. Shaorma
4. Prajitura "Cat paws"
5. Tort "23"

Sper ca urmatoarele 6 luni sa fie cel putin la fel de frumoase ca acestea care au trecut.

La multi ani "Retete gustoase si garnisite"!

4 Response to "6 luni de blog"

  1. MIMI says:

    La multe luni!Mai trec inca sase si cantam "la multi ani!"

    geta says:

    la multe,multe luni...si multe retete gustoase si frumoase!

    La multe luni si multe retete frumoase.

    CamiWitt says:
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.