Macaroane cu brânză







By http://retetegg.blogspot.com/

Exact, celebrele macaroane cu branza pe care le mancam de cand eram mici:) De fapt eu am pus spaghete, ca deh, mi-au fost la indemana.

Am folosit:
  • 400 gr spaghete, 300 gr branza de vaci, 6-7 linguri de zahar, 5 oua, esenta de lamaie, zahar vanilat, nucsoara, scortisoara.

Am fiert pastele si le-am scurs.

Intr-un bol am batut bine ouale impreuna cu zaharul, am adaugat branza rasa, esenta, nucsoara (un varf de cutit).

Intr-o tava am pus pastele, am adaugat compozitia si am amestecat putin.

Am presarat zahar vanilat pe toata suprafata.

Am pus la cuptor si am lasat pana s-au rumenit.

Am servit cu putina scortisoara macinata deasupra.

Yummi-yum! :)

12 Response to "Macaroane cu brânză"

  1. Servesc si eu o feliuta, ca mincam cind eram mica, mica... dar acum nu maninc, ca nu am brinzica... Imi place culoarea lor, cred ca ai pus oua de tara... ca sa nu zic de la tarani... (adica din alea adevarate, ca la mama acasa) Pupici !!!

    Spune-mi ca e si putin sarata branza aia!

    Danutza says:

    Daniela, draga mea, ochiul cunoscatorului nu inseala ... mi-am facut provizii cu oua de tara (de rata si gaina), asa ca m-am rasfatat si cu bunatati ... azi am facut si-o crema de zahar ars tot cu oua de la tara ...super!!:))
    Merci de vizita, pupici si seara faina!

    Danutza says:

    Teo, este! Am facut acum vre-un an macaroane cu branza din aia dulce ... dar nu m-au multumit ... cele mai bune mi se par astea ...au gustul celor facute de mama:)

    Anonim says:

    M-ai trimis cu gandul la copilarie. Profit de faptul ca am un copil de 7 ani(imediat face 8)si asa ma rasfat cu bunatati din copilarie... Te pup si o saptamana frumoasa iti doresc! Cristina (www.divainbucatarie.ro)

    Danutza says:

    Cristina, am o serie de retete pe care le fac doar pentru ca imi amintesc de copilarie! Poate ca pe vremea aia nu aveam pc, telef. mobil, camera foto sau alte chestii, dar am ramas cu amintiri ce nu se sterg niciodata:)
    Te pup!

    Unknown says:

    Hmmm...una din mancarurile mele preferate!!!Bun bun!!

    Danutza says:

    Asa-i Alice, chiar buuun!:) Merci pt vizita si saptamana buna!

    Anonim says:

    este ok,dar mie imi plac cu slanina afumata asa un pic prajit si cu smantana deasupra

    Danutza says:

    Astea-s macaroane cu branza varianta dulce - desert! Pe cele sarate nu le-am incercat dar urmeaza sigur:)

    Anonim says:

    M-ai omorat de tot cu retetele tale esti nemaipomenita o sa salvez acest site si o sa gatesc numai dupa retetele tale

    Danutza says:

    Wow, multumesc! Ma bucur mult ca iti plac retetele mele si sper sa incerci cat mai multe:) Daca ai nevoie de sfaturi sau detalii despre retete nu ezita sa-mi spui!
    Seara frumoasa!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.