Salată de sfeclă roşie


Sfecla rosie este bogata in vitaminele A, B, C, E, K si contine foarte mult acid folic, calciu, fier si potasiu.

Este important de stiut faptul ca sfecla nu-si pierde proprietatiile benefice daca este fiarta sau gatita.

Pentru salata:
  • 1 sfecla rosie, 1 morcov, ulei, otet, sare.
Sfecla rosie am copt-o, am curatat-o de coaja si am dat-o pe razatoare. Am ras si morcovul crud. Am amestecat salata cu putin ulei, otet si sare.

Este foarte sanatoasa si gustoasa!

1 Response to "Salată de sfeclă roşie"

  1. geta says:

    mi-e o pofta de sfecla!foarte bine arata!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.