Weekend la munte



Weekendul acesta am absentat de pe blog si vreau sa va arat si de ce am absentat:)

Mi-am luat in sfarsit portia de relaxare pe care o asteptam de muult timp, un weekend la munte.

Daca aveti ocazia sa iesiti din oras chiar si 2-3 zile sa nu ezitati, e foarte placut sa mergi la munte (de preferat cat mai sus), fara semnal la telefon, fara net ... doar cu persoana iubita sau cu prietenii:) Merita!

Noi am fost la Cabana Capra, in cateva cuvinte: camere acceptabile, mancare buuna, priveliste excelenta, aer curat, relaxare.

Am trecut (ca tot era in drum) si prin Curtea de Arges, am facut 2 mici opriri la Vidraru si Piscul Negru.

V-am pus si cateva poze de la munte! (restul le gasiti pe facebook)








4 Response to "Weekend la munte"

  1. ALINA says:

    imaginile si descrierea sunt superbe,cel mai important este ca te-ai simtit bine...sper s-o faci mai des!!!!!...o sapt plina de entuziasm iti doresc,danuca!!!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alina! O saptamana excelenta si tie! PUP

    Darias says:

    Ce frumos , am fost si eu la Curtea de Arges, hmm , nu stiu daca am s o mai vad ...

    Danutza says:

    Eu merg destul de des acolo caci e foarte aproape de orasul meu:)
    Merci pt vizita si mai mult optimism (never say never)!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.