Mâncare de praz cu măsline şi porc















By http://retetegg.blogspot.com

O mancare absolut delicioasa. De obicei faceam doar mancare de masline cu porc, care era foarte buna. Insa ideea de a pune si praz a fost minunata. Are o dulceata aparte si o aroma..yummmi.

Trebuie sa incercati, mai ales acum in post e foarte buna (eliminati carnea de porc din reteta si gata mancarica de post).

Am folosit:
  • un praz mare (cat mai mare), 350 gr masline kalamata (pt mancare sunt cele mai indicate - cele negre nu au acelasi gust bun), 5 snitele de porc (sau pulpa de porc sau muschi - ce va place), un cub concentrat, foi de dafin, boabe de piper, boia dulce, patrunjel, pasta de tomate, felii de lamaie, 2-3 linguri de faina.

Am taiat carnea in bucati mici si am pus-o la calit in putin ulei. Dupa 10 minute am adaugat un pahar cu apa, boia, foi de dafin, piper si cub concentrat.

Am lasat sa fiarba cam 20 de minute dupa care am adaugat prazul taiat rondele si inca un pahar cu apa.

Cand prazul era aproape gata am pus si maslinele, pasta de tomate, inca un pahar cu apa si feliile de lamaie.

Am mai lasat 15 minute sa fiarba, apoi am adaugat faina amestecata cu 2 linguri de apa si putina sare (maslinele mele au fost destul de sarate si cubul concentrat la fel asa ca nu am avut nevoie sa adaug multa sare).

Am scos feliile de lamaie si am pus patrunjel tocat.

Dupa 5 minute am oprit focul.

Este o mancarica delicioasa, pofta buna!

4 Response to "Mâncare de praz cu măsline şi porc"

  1. Papa bun ai facut si astazi... Fac si eu de multe ori papita din asta, doar ca pun pulpe de pui si o fac la cuptor... Pupici si-o zi buna !

    Danutza says:

    Multu' Daniela! E o mancarica usoara si rapida, de aceea aleg sa o fac des, ca sa scap repede:)
    Pupici!

    Gabriela says:

    wow suuper gustoasa mancarica si mai ales ca are si masline...yammy delicioasa!pupicei!

    Danutza says:

    Merci frumos Gabriela! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.