Porumb fiert





Cred ca ne aducem aminte toti de vacantele de vara din copilarie. Eu imi petreceam aproape toata vacanta (3 luni) la tara. Era perioada cea mai frumoasa din intregul an!

Una din placerile vacantei era si porumbul, fie el fiert sau copt. In amintirea vacantelor de la tara, ieri am facut porumb fiert.

Am cumparat cativa porumbi pe care i-am curatat de foi si i-am rupt pe jumatate.

Intr-o oala am pus un strat de foi de porumb, apoi bucatile de porumb, apoi inca un strat de foi.

Am umplut oala cu apa si i-am lasat pe foc cam 40 de minute. S-au fiert foarte repede deoarece sunt porumbi noi, cu boabele foarte "tinere".

Hmmm....au umplut casa de miros placut!

I-am servit fierbinti cu sare.

1 Response to "Porumb fiert"

  1. geta says:

    mi-ai amintit de copilarie...buni rau!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.