Tiramisu
















Reteta aceasta de tiramisu nu este cea originala, insa am incercat sa o fac sa semene cat mai mult la gust cu originalul. Nu contine mascarpone, insa se simte gustul intens de cafea :)

Am folosit:
  • 1 pachet mare de piscoturi (aprox. 48 piscoturi), 2 plicuri crema de vanilie, 2 plicuri crema de ciocolata, 800 ml lapte dulce, 500 ml cafea (eu am pregatit-o la ibric), 500 ml de frisca lichida, o ciocolata amaruie mica, 8 linguri de zahar, 4 plicuri zahar vanilat.

Am pregatit intai cele 2 tipuri de crema. Desi pe plic se recomanda la un plic 250 ml lapte, eu am pus 200 ml ca sa iasa crema mai tare.

Asadar continutul celor 2 plicuri de vanilie l-am amestecat cu 400 ml lapte, 4 linguri de zahar si 2 plicuri zahar vanilat.

La fel am procedat si cu plicurile de ciocolata.

Am batut frisca lichida pana a devenit consistenta.

Am pregatit 500 ml de cafea la ibric. Nu am lasat cafeaua amara ci am adaugat putin zahar.

Am inmuiat jumatate din cantitatea de piscoturi in cafea si am format un strat de piscoturi pe un platou.

Am adaugat peste piscoturi crema de vanilie. Apoi inca un strat de piscoturi inmuiate in cafea.

Am adaugat peste ele crema de ciocolata, apoi frisca. Decorul din frisca nu e cel mai reusit, insa am ras ciocolata amaruie deasupra si l-am mascat:)

Desi nu e reteta originala, noua ne-a placut foarte mult! Le-a placut si musafirilor asa ca ma declar multumita de ceea ce am facut:)

Pofta buna!

16 Response to "Tiramisu"

  1. Uau,ce apetisant e.Am sa ma auto-invit,la o felie.Eu aduc cafeaua,sau ceai la nevoie.Hím,ce bun e..... Toate bune

    Danutza says:

    Merci mult! Astept cafelutza:)

    Unknown says:

    SUUUPERRR! Mi s-a facut o pofta! Tu esti de vina! Numai bine Dana!

    Danutza says:

    Alice, data viitoare te invit la o feliutza:)
    Seara placuta iti doresc!

    FLORY says:

    Un tiramisu diferit,cred ca e foarte bun si asa!

    Danutza says:

    Flory, e foarte bun cel original, insa eu recunosc ca il prefer pe acesta din 2 motive: e delicios si se prepara mai usor..parca:)

    Tiramisu, tiramigiu'... ma autoservesc cu feliuta din prima poza, ca eu cind fac nu pot sa pun cafea, altfel dau droguri la copil, care ar minca tiramisu non stop... Arata foarte bine si... ma ridica de urechiuse in sus, daca servesc doua feliute... Pupici si o seara placuta !

    Adina says:

    am vazut pe fb si am venit la reteta!

    Danutza says:

    Daniela, serveste feliutza cu incredere ... garantez ca este yummi:)
    Pupici!

    Danutza says:

    Adina, ma bucur mult ca ai venit in vizita:)

    cry_filo says:

    si eu am venit la reteta si la o feliuta ca prea arata dumnezeieste :*

    Danutza says:

    Multumesc pt vizita! Te servesc cu mare drag! :*

    Anonim says:

    buna,am facut si eu reteta ta si a iesit minunat,felicitari!

    Danutza says:

    Multumesc! :)

    Ma bucur mult ca ai incercat si ti-a placut!

    Anonim says:

    Super buna ,am facut-o de craciun si am s-o fac si de anul nou .MS PTR RETETA

    Danutza says:

    Cu mare drag, ma bucur ca ti-a placut!

    Am facut-o si eu de Craciun ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.