Salată de ciuperci cu şuncă, morcov şi ţelină







By http://retetegg.blogspot.com

O salata delicioasa, inventata intr-un moment in care aveam pofta de o salata cu ciuperci. Am adaugat ce aveam prin frigider si a iesit extrem de buna!

Am folosit:
  • 1 cutie cu ciuperci, 200 gr maioneza, 3 catei de usturoi, 4 felii de sunca de Praga, 1 morcov mic, 1/4 telina, sare.

Ciupercile le-am scurs si le-am tocat marunt, de asemenea si sunca.

Morcovul si telina le-am tocat cu robotul, iar usturoiul l-am maruntit in presa de usturoi, sa fie cat mai fin.

Maioneza am pregatit-o din 2 oua crude si unul fiert, ulei si mustar.

Am amestecat toate ingredientele cu maioneza si am decorat cu masline.

Foarte gustoasa!

10 Response to "Salată de ciuperci cu şuncă, morcov şi ţelină"

  1. geta says:

    arata bine sala cu ciuperci!mai ai o portioara?

    Danutza says:

    Merci Geta! Nu mai am ca a fost bataie pe ea:)):))

    Gabriela says:

    Mmmmmm....ce bine arata salata ta de ciupercute,nu am mai mancat de multa vreme!Mi-ai facut o poftaaaa!pupici!

    Anonim says:

    buna idee, fac si eu...numai ca eu am sa mai adaug si un castravecior murat.

    Danutza says:

    Multumesc mult Gabriela! Te pup.

    Danutza says:

    Anonim, eu pun castraveciori murati la salata de peste si e foarte buna!!! Cred ca si aceasta o sa-ti iasa super cu castraveciori!

    mirela says:

    mmmm,ce bunatateeee,,,,pacat ca nu mai ai,,,,pup!!!

    Danutza says:

    Merci Mirela!Pup.

    Aurica says:

    hhhmmmm, ce bine arata, o degustare binevenita oricand, reusite si pozele cu prezentarea procedeului de pregatire, sa avem pofta la ea :D

    Danutza says:

    Multumesc mult! Hai la o degustare ;) Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.