Piftie




By http://retetegg.blogspot.com/

De Revelion nu prea am gatit, am preferat sa pregatesc cate ceva rapid si usor si in restul timpului sa ma odihnesc:)

Cu toate astea n-a lipsit piftia, ca tot nu facusem de Craciun, am facut acum!

E o piftie de porc in care am adaugat si niste legume, foarte buna!

Am folosit:
  • 1 picior de porc (eu l-am cumparat asa ca a fost gata portionat, bun de pus la fiert), 1 bucata sorici de porc, 6-7 catei mari de usturoi, sare, 2 plicuri de gelatina, legume congelate.

Piciorul de porc l-am pus la fiert impreuna cu bucata de sorici intr-o oala mare cu apa. Nu am adaugat apa deloc ci am lasat sa fiarba pana ce apa a scazut la jumatate.

Daca nu a fiert bine carnea mai putem adauga un pahar cu apa si lasam sa mai fiarba. La mine nu a fost cazul:)

Am oprit focul si am lasat piftia cam 30 de minute pana n-a mai fost chiar fierbinte ci doar calduta.

Am adaugat sare, usturoi maruntit ca pt mujdei si gelatina dizolvata in lichidul de la piftie.

Am amestecat bine si am pus piftia in boluri.

Pentru un aspect cat mai colorat am pus pe fundul bolurilor legume congelate pe care le-am fiert separat in apa cu sare.

Nu e necesar, dar mie mi-a placut chiar si gustul nu numai aspectul:)

Pofta buna!

16 Response to "Piftie"

  1. Anul 2012 cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi. Pup!

    Emily says:

    la multi ani draga mea! :*

    Dana C says:

    La multi ani!!! Te pup

    Ioana V. says:

    arata foarte bine1 La multi ani!

    Danutza says:

    Multumesc mult Sara! La multi ani!!!Pup!

    Danutza says:

    La multi ani Emily! Pup!

    Danutza says:

    La multi ani Danuta! Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Alina! Pupici! La multi ani!

    Buna piftia... Cum spunem in Moldova /racituri", trebuie sa-mi trimit barbatul sa cumpere un picior de porc, ca mi s-a facut pofta...
    La multi ani si-un an plin de impliniri, sanatate, bucurii si fericire ! Pupici !

    Danutza says:

    Multu mult Daniela! Eu la piftie am poftit cel mai tare anul asta:)) Pupici!

    Haplea says:

    La multi ani!Un 2012 asa cum vi-l doriti!

    Danutza says:

    La multi ani! Multumesc asemenea!

    Cristina says:

    O piftie nu refuz niciodata! Si a ta este si aratoasa...

    Danutza says:

    Cristina, de cand ma stiu mama facea piftia in niste boluri mari si era asa mare si fara nici un aspect:)) Eu am vrut sa fie si frumusica nu doar gustoasa:) Pupici!

    Anonim says:

    Un an nou plin de bucurii si sanatate iti doresc!!

    Danutza says:

    Multumesc asemenea Adina! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.