Frigarui de pui cu ananas







By http://retetegg.blogspot.com/

In perioada asta iar ne-au apucat poftele de mancaruri cu fructe. Am zis ca e o idee buna sa incercam niste frigarui de pui cu ananas aromat.
E o combinatie excelenta cu care ii puteti impresiona pe meseni:)

Am folosit:
  • piept de pui, ciuperci, ardei rosu, ananas, ceapa rosie, sos soia, condimente pentru pui, bete pt frigarui.

Pieptul de pui l-am taiat bucati si l-am pus la marinat in sos soia.

Am taiat in bucati potrivite pentru betele de frigarui, ardeiul, ceapa, ciupercile si ananasul (am avut ananas felii din conserva).

Pe bete am asezat pe rand carnea, legumele si ananasul (in ce ordine dorim).

Frigaruile obtinute le-am presarat cu niste condimente pt pui si le-am pus pe grill-ul incins.

Le-am rumenit pe toate partile.

Am servit cu sos de usturoi cu smantana. Voi serviti cu ce va place mai mult:)


12 Response to "Frigarui de pui cu ananas"

  1. Servesc exact asa cum imi dai,nu fac absolut deloc mofturi.Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, scumpa mea, esti exact ca mine ca nici eu nu-s mofturoasa! Pupici!

    Nely says:

    Mmmmmmm, numai bunatati!!! Vin si eu. Pupici!

    Danutza says:

    Nely, te astept cu drag! Pupici!

    Ioana V. says:

    Ti-a mai rams o frigaruie si pt mine? Te rog...:))

    Danutza says:

    Sigur ca da Alina, dar grabeste-te ca e mare cererea:))Pup

    Cristina says:

    Numai bune la dieta mea!

    Danutza says:

    Cristina, e bine ca poti sa tii dieta, eu visez numai mancare atunci cand trebuie sa ma abtin sau cand stiu ca anumite alimente sunt pt dieta:))

    Dana C says:

    Nici eu nu-s mofturoasa!!! Arata tare bine!!!! pup

    Daca mincarica e gata, servesc si eu cum ai servit tu... hmmm,,, bun, bun... iar m-ai facut sa salivez, fara sa gust... Pupici !

    Danutza says:

    :) merci mult Dana! Pup!

    Danutza says:

    Daniela, te astept la o frigaruie! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.