Tocăniţă de ciuperci






O reteta simpla si rapida, perfecta chiar si in post daca o pregatiti fara carne.

Am folosit:
  • 1 piept de pui 300-400 gr, 8 ciuperci, 2 linguri sos de rosii, 2 cepe, 1 ardei, 2 boabe ienibahar, sare, piper, 1 lingurita boia dulce, 1 linguri faina, marar verde.

Am tocat marunt ceapa si ardeiul si le-am calit. Cand au fost gata am adaugat sosul de rosii, boiaua, piperul si un pahar cu apa. Am lasat sa scada putin dupa care am adaugat ciupercile si pieptul de pui pregatit pe grill (condimentat cu sare si piper), toate taiate bucati.

Cand ciupercile au devenit moi, am adaugat ienibaharul si faina amestecata cu putina apa. Am mai lasat 10 minute, apoi am adaugat mararul si am oprit focul.

Este delicioasa servita cu mamaliguta si putina smantana.

Pofta buna!

0 Response to "Tocăniţă de ciuperci"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.