Biluţe cu ness şi alune






O idee pentru masa de Craciun o reprezinta bilutele cu ness si alune. Impreuna cu bomboanele Raffaello vor decora in mod deosebit masa si vor indulci atmosfera :).

Am folosit:
  • 80 gr unt, 150 gr lapte praf, 80 gr zahar pudra, 2 plicuri de ness, alune.

Am amestecat laptele praf cu zaharul pudra si le-am frecat cu untul (la temperatura camerei). Am adaugat plicurile de ness si am omogenizat bine compozitia. Am lasat-o apoi la rece cam o jumatate de ora.

Am modelat bomboanele, am pus in fiecare o aluna la mijloc si le-am dat prin alune maruntite.

Delicioase si aromate!

0 Response to "Biluţe cu ness şi alune"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.