Şarlotă rapidă







Un desert super rapid si racoritor!

Am folosit:
  • 1 plic de praf pt sarlota, 300 ml lapte, 2 linguri zahar pudra, esenta de rom.

Am amestecat laptele, praful pt sarlota, zaharul si esenta timp de 3 minute cu mixerul.

Am asezat sarlota in forme de silicon umede (ca se le putem desprinde usor cand sunt gata) si am pus la frigider pentru 3 ore.

Am scos sarlota din forme si am servit-o cu capsuni proaspete.

Este foarte gustoasa servita si cu frisca deasupra.

Pofta buna!

2 Response to "Şarlotă rapidă"

  1. Unknown says:

    DA, vreau! Se poate sa le pun si in alte recipiente daca nu am forme asa ca ale tale??
    Numai bine!

    Danutza says:

    Alice, eu le-am facut mai estetice asa pt blog:) Insa te asigur ca sarlota e delicioasa si intr-un bol:), insa neaparat rece!
    Seara buna!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.