Salata de peste cu maioneza









Cum la noi in casa exista un pofticios mare la peste, am format o traditie sa pregatesc peste (in orice forma si varianta) o data pe saptamana cel putin.
Saptamana aceasta a venit randul unei salate de peste cu maioneza si castraveciori acrii. Aceasta salata am facut-o prima data in urma cu 2 ani, insa atunci nu am fost prea inspirata si am cumparat macrou. A durat atat de mult sa-l dezosez incat mi-a trecut si pofta de mancare.
Asa ca de data asta nu am mai riscat si am luat pangasius. Credeti-ma, e o alegere mai buna!

Am folosit:
  • 500 gr file de pangasius, 3 oua, ulei, mustar, sare, castraveti acrii.
Maioneza am pregatit-o din 2 galbenusuri fierte, 1 galbenus crud, mustar si ulei (aproximativ 200-250 gr maioneza). Pestele l-am fiert si l-am scurs, apoi l-am tocat marunt. Am tocat si castravetii. Ingredientele le-am amestecat impreuna intr-un bol. Am servit cu crackers.

Yam-yam!

6 Response to "Salata de peste cu maioneza"

  1. Nicole says:

    Foarte interesanta ideea. Si cu acei biscuiti, crackers, chiar arata bine!

    Anonim says:

    Incerca si o alta reteta :
    Salau cu maioneza, in loc de castraveti pune masline negre taiate fin si o ceapa rasa,este o nebunie !!

    Danutza says:

    Multumesc mult pt idee! Am sa incerc!

    Unknown says:

    Nu mai mancati pangasius; este foarte toxic

    Danutza says:

    Toti pestii crescuti artificial si adusi la noi pt vanzare sunt toxici. Eu nu mai mananc pangasius de vreo 2 ani, dar nu fiindca e toxic ci pt ca nu-mi mai place gustul...

    Danutza says:

    In orice caz daca iti place reteta poti sa folosesti alt tip de peste ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.